• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Black Dragon

CMos

Junior Member
Na veel jaren genoten te hebben van andermans buildlogs nu toch eindelijk op veler verzoek zelf een buildlog. Mijn build is al in een ver gevorderd stadium maar het heeft wel zo'n 3 jaar geduurd...ik doe lekker rustig aan:p

Computers en gamen is altijd al een hobby voor mij geweest maar toen ik bij CM kwam te werken werden er natturlijk deuren geopend. Ik heb voor een prikkie een CSX kast kunnen kopen, de Red Dragon. Toeval wilde dat we een Black label terug kregen voor RMA in dezelfde periode en als enthusiast kun je het dan natuurlijk niet laten daar wat mee te doen:)

Ondanks dat het al ver gevorderd is heb ik toch nog redelijk wat te doen. Wwwicked heeft mij aan wat Ledstrips geholpen en daar gaan we dan ook mee beginnen. Wwwicked bedankt!!!

Overview van de achterkant van het frontpanel:
DSCF0141.JPG


Closeup van de Ledstrips. Vastgelijmd met een glue gun. Die gaan nergens meer naar toe:
DSCF0142.JPG


Overview van de voorkant:
DSCF0146.JPG


Closeup van de draak zonder licht:
DSCF0144.JPG


En met licht:
DSCF0149.JPG


Fan control:
DSCF0150.JPG


DVD speler en SSD:
DSCF0151.JPG


Het I/O panel, deze moet helaas opnieuw want ik ben niet tevreden over de sleuf voor de DVD maar het heeft geen haast:
DSCF0153.JPG


En nog even een slechte foto van hoe de binnenkant er op dit moment uitziet:
DSCF0001.JPG
 
Met de S3000 kun je best fijne foto's maken maar zodra je ook maar een klein beetje te weinig ligt hebt wordt het al erg lastig... en dan moet ik dat ding ook nog stil houden:p Als hij helemaal in elkaar zit regel ik wel even een spiegelreflex en een mooie tuin:)

Kleine update; vandaag is het top panel aan de beurt:

Ze hebben al behoorlijk wat stof gehapt. Van de voorste fan heb ik twee hoekjes afgehaald, dat was achteraf niet nodig geweest maar ach je ziet het straks toch niet meer.
DSCF0012.JPG


Extra mesh in het top panel:
DSCF0029.JPG


Close-up:
DSCF0030.JPG


Vastgezet met de glue gun, ik had toen nog geen zwarte patronen maar je ziet het van de bovenkant niet dus wat mij betreft goed zo:
DSCF0033.JPG


Er moest een stuk vanaf om plaats te maken voor de fans:
DSCF0032.JPG
 
Het begon met een klein scheurtje ongeveer een jaar geleden. Sinds ik er twee langs elkaar heb gemonteerd is het steeds sneller gegaan. Zover ik kan zien zitten er minimaal 4 scheuren variërend van 1 tot 3 cm. Er zit verder geen hardware onder maar wel een harde schijf er vlak achter en ik heb geen idee of hij zal springen als een knal-erwtje of lawinepijl:p

Zonder aanpassing van de beugels heeft vervangen weinig zin maar dan moet de hele kast uit elkaar... zo geen zin in:(
 
Van die case heb ik nog nooit gehoort maar alles is er wel super clean ingebouwd. Respect voor de cable management. Die barsten komen er volgensmij in door het te vast draaien van de kopstukken. Als er dan een klein tikkie tegenaan het reservoir aankomt krijg je een scheur. Volgensmij is er niet te veel om zorgen over te maken maar ik zou het toch goed in de gaten houden.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Tath TATH "Black Dragon" Gallery & Build Logs 263
dragon_unleashed dragon's little black pearl Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 26
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Black Friday deal 2022, start vandaag! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason RESTOCK! Black Ice radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Cape Cora HF 642 Konvekt - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Watercool MO-RA3 External Radiators - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3090 D-RGB - Silver and Black Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader noiseblocker NB-ELOOP X B12-PS ARGB BLACK EDITION - 120MM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black & Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [Te Koop] BarrowCH Boxfish series Acrylic Square Digital RGB Tank Reservoir 150mm - Black Verkocht 1
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB The Special Edition - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason DarkSide 5v 3-pin D-RGB 2-Way or 3-way splitter cables - Jet Black Sleeved HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
biopunk Koolance Swiveling Elbow G1/4 Black fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
E Black Friday 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 5
Jason EK-Classic Kits D-RGB - Black Nickel Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black/Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron CS635 - Lighted Fan Controller (ARGB+PCI) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Raijintek Morpheus 8057 Black Heatpipe VGA Cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
pilotter MDPC-X Heatshrink 4:1 MEDIUM - black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
G EK Black Nickel Fittingen krijgen raare vlekken Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan