• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

ZwerverRoodbaard

Bred veur de kop
operation-flashpoint-2.jpg


Eindelijk ligt de langverwachte opvolging van de eerste Operation Flashpoint in de winkels.

Na gisteren mijn exemplaar in ontvangst genomen te hebben van de TNT medewerker ben ik er meteen mee aan de slag gegaan en merkte dat het weer net zo lekker speelt als vroeger :D

Echter na ongeveer 4 uur bezig te zijn geweest met alleen de 3de missie (incl. paar keer Alt-F4'en :p ) dacht ik bij mezelf misschien zijn er meer mensen hier die de "nieuwe" spelen en is het wel handig om tips met elkaar te delen.


Dus als er vragen of tips zijn over OF Dragon Rising post ze gerust :066:
 
Als je CSS of COD4 speelt is het echt ff wennen :p

In de 2de missie waar je niet gezien mag worden ging ik de eerste keer als een gek nar de vijand toe mja toen kwamen er stuk of 15 luitjes :p
Toen opnieuw geprobeerd en ging het goed :D


Tis ook zeer spannend om dit met je boxen te spelen ipv headset

Zwerver keertje online?
Msn, xfire?
 
Net ff geprobeerd om online te gaan, maar hier wil het niet lukken :S

Kan maar geen verbinding krijgen met de servers...

Idd de 2de missie is nogal veel sluipen totdat je bij het einde aankomt :) Heb net het vliegveld achter de rug, maar die is echt 100x makkelijker dan die belaging van het dorp in missie 3 :p
 
Laatst bewerkt:
wat K.3nny zegt klopt, in t begin had ik ook connectieproblemen en na m op unranked gezet te hebben krijg ik wel servers te zien en kan je ze ook zelf aanmaken ..... daarna kon ik op unranked en ranked servers komen , t lijkt of hij je ff moet registreren voordat je online kunt :) (en ik heb de niet gekochte versie) :p
 
Ik kom NIET verder!

3missie gok ik bij dat strand.. alles gehaald en dan moet je een klein dorpje beschermen :/.
je ziet een voertuig aan komen rijden ik krijg ten eerste mn team niet op de gunner en het lukt gewoon niet :(
 
Dat was dus ook het stukje waar ik vast zat.

Zet 1 van je teamleden op het gunnest in het zuiden van het dorp, pak zelf de jeep met geweer en ga zo je rondjes maken. Let wel op de 3 squad die vanuit de bossen bij het strand in het zuiden vandaan kunnen komen. Die willen je team nog wel eens van achteren aanvallen.

Verder is het gewoon ogen in je achterhoofd hebben en probeer je teamleden te helpen als het moet, maar ze redden het prima zelf.

Als je wordt overlopen (naar eigen idee) ren snel een gebouw in met je team en probeer vanaf daar overzicht te houden en die chinezen af te schieten.

PS: Toen ik klaar was met de missie had ik geen teamleden meer over, alleen nog maar die hulp troepen.
aaaaDie teamleden zijn echt niet heilig!
 
Laatst bewerkt:
Ik ging in mn 1tje in de gunner ik schoot op een groepje in de bosjes kwam er een RPG op mij af :p

Ik heb eigenlijk nooit last gehad van RPG Fire, alleen maar van Chinezen die in 1 keer achter je staan :p

Klinkt vet man! Ik ga het binnenkort ook maar eens installeren :D

Moet je doen man :D Echt zoveel leuker dan zomaar ergens door heen rennen en knallen. Je moet hier echt plannen en nadenken waar je de tegenstander het beste kan aanvallen :054:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan