• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Cross by Red Harbinger

Uitpakken!

Dus... daar stond het doosje...
Geen idee wat het eigenlijke gewicht was incl. de glaspanelen en wat andere spullen.
Ik denk rond de 100kg.
Ik was alleen thuis en probeerde het over de drempel te duwen/trekken maar dat ging echt niet.




En 5 minuten later ging het nog eens regenen ook :)




Buren op vakantie, niet thuis of niet beschikbaar ... dan maar een duizenden jaren oude manier.
Dat werkte prima :p




Nog steeds spannend hier voor mij. Pakket was net zo groot als mijn 2-zitter.




Eerste pakketje dat bovenop staat bevat de afdekplaten voor de poten (oude design),
en meerdere glasplaatjes (normaal maar 1) voor het opzetplankje dat aan de poten te bevestigen is.
(Andere pakketje bevat hardware die later te zien is)




Het glasplaatje.

Glass for the shelf connected to the legs.
Frosted onderkant met afgeronde kanten.




En een klein gelasered logo in het midden.




Het grote pakket bestaat uit 3 kleinere dozen.
De bovenste pakket bevat het bureau zelf met daarin weer alle kleinere artikelen benodigd voor het bureau.




Zoals je kunt zien komt het bureau deels voorgemonteerd.




Tweede pakket bevat het grote glaspaneel.






Ook met een frosted rand, afgeronde kanten en hoeken en een klein logo aan de rechterkant.




Het laatste pakket bevat de voorgemonteerde poten, cover voor achterkant van het bureau (daar waar PSU en alle kabels verstopt zijn).
En ten slotte het paneel dat tussen de poten komt om schommelen te voorkomen.
(Dit is in het volgende design nog eens verbeterd qua stevigheid en 'looks' )




Uitpakken van alle kleine artikelen.




Plaat die tussen de poten komt en de PSU cover op de achtergrond.




Uitpakken van het bureau.




Achterkant.




Voorkant.
Best groot ... Ik kan de maten wel dromen, toch het enige woord dat meerdere keren in me opkwam was WOW!




Tja .. nog steeds niemand in de buurt om even een handje te helpen, moest toch een manier vinden om het geheel even op elkaar te zetten voor een leuke foto :)








Vind deze soort poedercoat en kleur persoonlijk heel mooi.






De rubbers!
Denk dat ik een paar reserve heb.




Vandal resist switches. Welke kleur vinden jullie het mooist?




Mijn keus is zwart met rode led.




Glaspaneel bovenop het bureau. (Nog zonder rubbertape)




Zoals jullie al wel kunnen zien is hij best wel hoog, volgende prototype is 6-7cm lager








Toch nog een functie gevonden voor die grote onhandelbare doos :D

P1120924.JPG


Morgen post ik wat (concept) renders waar we mee bezig zijn.
O.a. de monitor stand.
 
Jaaaa, ik kreeg al een emailtje over een update op de telefoon, meteen achter de PC gekropen!

Man man wat een vet ding! Kunnen er nou 2 moederborden (pc's) in? Vanwaar die keuze? Zwarte Vandal knop for sure!!

Kan niet wachten op de volgende updates! Om nom nom!
 
Laatst bewerkt:
haha een MoP-pie is het :p
inderdaad, zeer gelikt die frost platen. vandal switch sowieso de zwarte! al ben ik meer van blauw en zwart ipv rood;)
en ja vissa: twee systemen die je erin kwijt kan;)

mooi kleurtje verder inderdaad en gelukkig geen ikea meubel met duizenden onderdeeltjes en een onmogelijk handleiding :p
dan weet je dat je niet zo snel mis kan gaan met installatie!

maar vraagje: hoe hoog is te hoog?
je desk lijkt wel een mooie hoogte te hebben zo.
 
haha, Mother of Package! :D Ziet er mooi uit! Frost is inderdaad gelikt. En natuurlijk die lamptron knoppen :) Ben benieuwd naar de rest.

Dank je Cyg! :)

Jaaaa, ik kreeg al een emailtje over een update op de telefoon, meteen achter de PC gekropen!
Man man wat een vet ding! Kunnen er nou 2 moederborden (pc's) in? Vanwaar die keuze? Zwarte Vandal knop for sure!!
Kan niet wachten op de volgende updates! Om nom nom!

Ik heb toevallig hier de dual pc versie add-on/upgrade.
Standaard is het bureau Single PC.
Updates on the way :)

haha een MoP-pie is het :p
inderdaad, zeer gelikt die frost platen. vandal switch sowieso de zwarte! al ben ik meer van blauw en zwart ipv rood;)
mooi kleurtje verder inderdaad en gelukkig geen ikea meubel met duizenden onderdeeltjes en een onmogelijk handleiding :p
dan weet je dat je niet zo snel mis kan gaan met installatie!
maar vraagje: hoe hoog is te hoog?
je desk lijkt wel een mooie hoogte te hebben zo.

Nou geloof me, hij bestaat echt wel uit veel onderdelen, daarom hebben we besloten om hem te pre-assemblen :)
Met dit te hoge prototype is hoogte vloer <---> glas plaat ongeveer 82cm.

Weet ook al van l3p z'n volgende project wordt: Een Nieuwe Vrouw ;)
Hoe krijg je die zo gek, dat ze t elke keer goed vind om in jou "rotzooi" te zitten?

Haha, met l4n vroeg ik mezelf dat ook af.
Heb het deze keer slimmer aangepakt, alles overal opgeruimd en Cross staat nu op een apart kamertje er helemaal voor ingericht :D

Wat een vet bureau L3p!! ben benieuwd naar die monitor stand waar jullie mee bezig zijn.

Coming up! :)
 
Renders!

Er waren wat vragen ivm de mogelijke kleuren en de monitor stand.
Misschien dat deze post het één en ander duidelijk maakt.
Ik zal binnenkort ook een render laten zien met alle binnen en buiten maten ivm wat vragen hierover.


Deze renders zijn het resultaat van een perfecte samenwerking van Scott en Shawn :)

Allereerst een exploded view van het prototype dat ik hier heb.




En de HDD bay die ik persoonlijk in deze build niet zal gaan gebruiken maar wel standaard bij het bureau zit.




De plannen zijn om het bureau in een paar standaard kleuren te gaan leveren.
Maar er is ook een optie om echt elk deel naar smaak te laten poedercoaten.
Deze renders zijn dus om te laten zien om welke verschillende delen dat gaat.






De monitor stand.
Het is een concept, maar we zijn ermee bezig :)




Reservoirs.
Ook een concept waar we mee bezig zijn.
Don't ask for details :D





En wat renders van het bureau in het wit met concept reservoirs.





 
Bitchmode: Reservoirs zijn erg mooi dat zeker, maar hebben jullie ook een ander doel voor deze best grote ruimte?
Misschien kun je wat "expension packs" designen die daar vallen voor mensen die zo 4 reservoirs niks lijkt. Zoals nog wat SSD ruimte of wat anders leuk spul (LCD scherm w00t w00t)
 
Er zitten in het nieuwe prototype zelfs al doorvoergaten om daar een lcd te kunnen plaatsen ;)
Je mag de ruimte gebruiken voor wat je wilt, hoeven niet perse reservoirs te zijn.
Precies daar onder, valse bodem, kunnen tot 12 ssd's geplaatst worden, zitten de gaatjes al voor :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Limecat Phobya Screw UNC 6-32 x 5 Cross-Slotted Black Nickel (4pcs) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
S 4870x2 in cross 1 fan niet in te stellen Hardware & Software 14
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
HighFlow Gefeliciteerd, Red Falcon. Felicitaties 0
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
P advies clear red coolant non-uv Waterkoeling 6
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
iSP Alpenföhn Wingboost 2 120mm Blood Red Review (English) HighFlow Product Reviews 0
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
P Red Harbinger Fmj Series reservoir cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R Titanium Red Gallery & Build Logs 7
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Hightower Bitspower Pump Cooler For DDC/MCP355 (Red) - BP-DDCPC-RD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
A Mayhem pastel red? Waterkoeling 5
DjangoSoe -Red NineHundred- By DjangoSoe Gallery & Build Logs 11
the_cyberspace Mayhems X1 UV Red Coolant 1Ltr HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Red Haze (pc-d600) Gallery & Build Logs 17
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
volcom phobya extension 3 pin 30 cm UV Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Cooler Master Jetflo 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
PlayGamble Mayhems Pastel RED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
B XSPC LCD Temperature Sensor V2 - Red + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
canonchiel [VERKOCHT] Bitspower G1/4 Deep Bold Red 1/2 Fitting 11 stuks Verkocht 0
G AGB-O-Matic Red of Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
yamaha_R1 a real "RED" CATHODE ? does it exist? Cases en Modding 12
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
l3p [VERKOCHT] 5 x BitFenix Spectre Pro Led Red 120mm Verkocht 4
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
l3p [VERKOCHT] Enermax T.B. Apollish Red 4x 140mm & 1x 120mm Verkocht 9
K Aerocool Strike-X Panel Fan Controller Red Hardware & Software 0
DieHard vraagje: Aerocool RS12 Carbon Fiber 120mm Fan - Red Overige Koeling 2
DieHard Enermax Apollish Red 120mm case fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Homienator [RES]Bitspower Ice red. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Lindenberger Red Phantom en ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan