• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Crazy ftw

arwin74

Active member
Jaja het is weer is zover.

We gaan weer is in de verbouwing :p
FTW 470 gaat onder het mes.

De GPU's zijn er al uit, de cpu is al verkocht.

Komt ,als alles goed gaat ,een I7 2700K eer daags binnen.
Van de tri sli set is als alles goed gaat 2/3 verkocht.

De 8 gig dominators heb ik gekloond. Het proces is deels geslaagd. Ik had een setje 4*2gig blauwe dominators, maar door een fout tijdens het cloon proces is het nu 4*4 gig rode dominators.

Tevens zal de waterkoeling een kleine upgrade ondergaan in de vorm van een chiller

Bouw foto's volgen spoedig :p

en alvast thanxs to wwwicked voor de banner

Arwin

In de tj11 allemaal wel, tussen chiller en tj11 niet ;) dit omdat tj11 naast monitor komt te staan en de chiller onder de tafel ;)
onderin de tj11 komt straks de aqua aro te zitten met digitale flow flow en de temperatuur sensors voor in en uitgaande temperaturen en tussen gpu en cpu komt nog een visule flowmeter van bp omdat het kan ;)

Alleen qua gpu ('s) er nog niet uit aangezien die huidige eigenlijk eerst de deur uit moeten :|

Arwin

al een beetje aan het passen en meten geweest om de visule 2e flow meter in te passen, je zal natuurlijk weer net zien dat het geen standaard 90 graden bochtje word van koper :p

word meer het model van een vraag teken om dat er netjes in te krijgen :|

ook gister avond besloten dat alle koperen leidingen gespoten zullen worden zoals het tussen cpu en gpu was bij ftw 470 was, epoxie zwart dus (in het begin grijs maar na verloop van tijd als het uithard word het steeds donkerder en uit eindelijk donker grijs/zwart

Arwin

En natuurlijk kwam de tnt dodo om twaalf uur en was er hier niemand :p

Maar heb ingevuld dat ik me pakje morgen zelf wel ophaal bij het postkantoor :) dus als alles goed gaat is morgen weer een stukje build binnen en om precies de zijn de cpu

Qua loop heb ik het in me hoofd al redelijk compleet, nu alleen nog ff bouwen hahaha
De tj11 zal dus zoals eerder gemeld van koper leiding werk worden voorzien.

De loop zal als volgt lopen: reservoir > pomp > chiller > ram blokje > cpu > gpu > reservoir

Tijdelijk zal : reservoir > pomp > rad > ram blokje > cpu > gpu > reservoir de loop zijn omdat ik een en ander eerst ff wil testen. Deze opzet zal al wel zo zijn dat rad buiten de case zit en dat de leidingen alleen omgelegen hoeven te worden naar de chiller als ik de testen ermee geslaagd ongelegen

Arwin

Erg leeg moeder plankje, alleen wat dominators met hun lucht vinnen nog aanwezig.
nog wat "oud" leiding werk aanwezig
WP_000136.jpg

WP_000135.jpg

gedemonteerde en vast gespoelde 470's
WP_000137.jpg

WP_000138.jpg

de doosjes van het dominator cloon project
WP_000140.jpg

Arwin

Yess me 2700K is binnen, op me werk ff bezig met een paar plaatjes maken om Vincent ze oude modwerk van de TJ11 te veranderen ;)

Zal morgen ff foto's maken alles weer.

Al ff aan het testen qua buig werk en de oplossing die ik bedacht hebt lijkt te werken
:)

Arwin

Zo wat een pokke werk dat buigen. Maarrrrr al het buigwerk is zo goed als klaar. Kon dus alleen de spuitbus epoxy zwart niet vinden :(, morgen dus maar is ff op zolder zoeken. Kwam nu alleen de bus signaal geel tegen maar das net ff de verkeerde kleur :p

Maandag op werk maak ik wel weer ff foto update :)

Arwin

gister via me werk een aantal plaatjes laten maken om de tj11 iets aan te passen, op die manier kan ik via 2 fill ports netjes de behuizing in en uit.

En ja het is gelijk weer plaatjes tijd :)

WP_000186.jpg

WP_000188.jpg

WP_000190.jpg

WP_000189.jpg

vanmiddag gaan we de laatste stuikjes buis in orde maken en dan kunnen we gaan lek testen.
De volgende foto's komen dus ook vrij snel weer :p

Arwin

Arwin

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan