Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
tenminste draai nu met een test opstelling en tot nu toe gaat alles goed
alleen alle data van niveau sensor enzo krijg ik nog niet helemaal lekker, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn liggen
tekeningen voor de chiller behuizing ook verstuurd nu om te laten maken dus dat loopt nu ook
dus langzaam gaan we op ons gemakje verder met deze build
na een week zware griep en andere zooi, vandaag de behuizing van de chiller grotendeels in elkaar gezet
van de week met een scotch pad alles ff opruwen en een verse laag lak eroverheen zodat alles netjes 1 geheel word
helaas nog niks van cooler master gehoord of ze me kunnen helpen qua fan's (ook geen lees bevestiging dus vermoed dat ik ergens in een spam filter of zo hang )
Omdat TP11 toch al aardig dicht bij gaat komen en de chiller behuizing ff op pauze staat omdat ik zwaar loop te kloten met me gezondheid heb ik besloten om tijdelijk maar ff een andere koeler te gaan gebruiken voor TP11.
Omdat ik toch een beetje in waterkoelings gebied wil blijven daarvoor en de looks me wel bevallen is dat dus deze koeler geworden: Cooler Master Seidon 120XL RL-S12X-24PK-R1
Is alleen nog even wachten tot hij binnen is
Ga van de week dus alvast maar beginnen de bedrading ff op orde te maken en dan is me case toch nog redelijk TP11 waardig