• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Crazy ftw

gaan van het weekend de loop ff tijdelijk in de lucht zien te krijgen

hoop alleen dat me idee een beetje werkt, wil namelijk me huidige installatie met z68 chipset gewoon aan me nieuwe z77 chipset bordje.

benieuwd hoe me windows installatie gaat reageren daarop :p, hoop goed want heb nog geen zin in een nieuwe installatie voor dat ik de build af heb.

Arwin

zo res ingebruik genomen met pomp top.

tenminste draai nu met een test opstelling en tot nu toe gaat alles goed :)
alleen alle data van niveau sensor enzo krijg ik nog niet helemaal lekker, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn liggen :p

temporary-16.jpg

temporary-18.jpg

temporary-17.jpg

tekeningen voor de chiller behuizing ook verstuurd nu om te laten maken dus dat loopt nu ook :)

dus langzaam gaan we op ons gemakje verder met deze build :)

Arwin

schetjes van de chiller behuizing
Nieuwe bitmapafbeelding.jpg

gaat van mdf worden.

kleur moet ik nog uitwerken, loop de denken aan anticiet zwart (beetje zelfde kleur als tj11 ) maar dat kan ook nog veranderen :p

Arwin

Laatst bewerkt:
dankzij Tom (skyrip) weer een kleine update :)

WP_000392.jpg
WP_000393.jpg
WP_000394.jpg
WP_000395.jpg

de behuizing van de chiller is dus compleet nu nog opbouwen :)

hartelijk bedankt Tom voor de super snelle service en natuurlijk het meedenken

Arwin

na een week zware griep en andere zooi, vandaag de behuizing van de chiller grotendeels in elkaar gezet

temporary_zps8bc85452.jpg

temporary_zps03adfab8.jpg

temporary_zps770c7019.jpg

van de week met een scotch pad alles ff opruwen en een verse laag lak eroverheen zodat alles netjes 1 geheel word

helaas nog niks van cooler master gehoord of ze me kunnen helpen qua fan's (ook geen lees bevestiging dus vermoed dat ik ergens in een spam filter of zo hang :( )

Arwin

Omdat TP11 toch al aardig dicht bij gaat komen en de chiller behuizing ff op pauze staat omdat ik zwaar loop te kloten met me gezondheid heb ik besloten om tijdelijk maar ff een andere koeler te gaan gebruiken voor TP11.
Omdat ik toch een beetje in waterkoelings gebied wil blijven daarvoor en de looks me wel bevallen is dat dus deze koeler geworden:
Cooler Master Seidon 120XL RL-S12X-24PK-R1

Is alleen nog even wachten tot hij binnen is ;)

Ga van de week dus alvast maar beginnen de bedrading ff op orde te maken en dan is me case toch nog redelijk TP11 waardig :p

Arwin

Nog geen groot nieuws hier vandaan maar wel belangrijk nieuws :)

berichtje van :freddy: dat de seidon 120 XL onderweg is.

Dus ben alle spullen maar vast klaar aan het leggen om alles op orde te maken voor TP11

En natuurlijk niet vergeten: Mark hartelijk bedankt dat je me banner aan wou passen :) Hij ziet er weer super uit :D

Arwin

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan