• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Crazy ftw

loop zo goed als compleet nu, moet alleen van het weekend de radiator onder me burau maken zodat al het leiding werk ook alvast de route naar de chiller volgt

WP_000199.jpg

WP_000193.jpg

WP_000192.jpg

WP_000191.jpg

chiller gaan we dus komende tijd onder het mes, als ik weer budget heb :p
planning is dat behuizng van hout word en komt op wieltje te staan, voor de rest moet ik nog ff zien :p

Arwin

zit vrijwel geen beweging in als je er tegen duwd of aan trekt dus valt op zich mee denk, maar gaan tijdens lektesten wel ff extra duwen tegen die kopeling om te kijken wat tie doet

Arwin

:icon_madu: it's alive :icon_madu:

WP_000202.jpg

WP_000201.jpg

WP_000203.jpg

WP_000204.jpg

Radiator zit er een beetje tijdelijk :p

ook gaat de loop in de pc zelf nog onder het mes als de chiller behuizing klaar is, planning is nu namelijk om pomp(en) en reservoir ook in de de chiller behuizing te plaatsen zodat dat als het ware een stand alone unit word

word alleen nog ff goed uitwerken hoe we dat gaan doen en regelen (tips en adviezen welkom)

Arwin

Hoi Arwin,

Ik heb de 5 Pro een probleem waar ik nog niet uit ben is het uitzetten van het display na het uitzetten van de pc. verder heb ik via de topic Aquero 5 een linkje gezet van de engelse pc bouwer die de 5 pro uit elkaar heeft gehaald en het display net als jij appart gemonteerd heeft en alle instellingen via Aquasuite alle instellingen heeft gedaan. Je ziet niet veel Aquero's omdat men denk ik te ingewikkeld vind om in te stellen.

Ik ga hem als ik alle onderdelen en benodigde kabels heb gemaakt ook uit elkaar halen en in de rechterzijde netjes wegwerken. Ik heb gisteren alle fans gekoppeld op een fanscontroller aansluiting en de capaciteit van de fans teruggeschroefd naar max 800 toeren. het geluid is nu een stuk teruggedrongen.

Okee daar komen ze dan, de foto's van pomp top met reservoir.

temporary-9.jpg

temporary-10.jpg

temporary-11.jpg

temporary-7.jpg

temporary-6.jpg

temporary-8.jpg

temporary-12.jpg

temporary-13.jpg

gelijk wel een opmerking erbij, als je de standard top op reservoir laat dan kom je qua loop dus niet uit
je moet dus de versie met meerdere gaten nemen of voor het tussen stuk gaan met fontuin effect.
kan natuurlijk ook zijn dat ik ik gruwlijk of het hoofd zie maar dat zijn de enigste oplossingen die ik zie namelijk

Arwin

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan