• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Counter-Strike: Global Offensive

Is gewoon css ;)

Ps, dit is wel official ;)

COd4 minimap shipment in cs:go!

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fFXAhnqncCw#]CS:GO - Shipment (Custom Map) - YouTube

ESL VERSUS :D! / ADDICTED :D!

hoppah.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ik eigenlijk echt de enige die CS:GO niks aan lijkt?

Ik vind CS en CSS zeker mooi, Alleen de filmpjes die ik heb gezien, tja ik weet niet precies. Die trekken mij niet echt.


(Betekent niet dat ik hem niet eerst ga downloaden, ff tegen bots ragen en daarna miss kopen als hij bevalt :))
 
Counter-Strike: Global Offensive verschijnt op 21 augustus voor Xbox Live Arcade, PlayStation Store en PC. Dit meldt ontwikkelaar Valve in een persbericht.

Valve geeft aan dat de game ongeveer vijftien dollar per platform kost. "De game bevat nieuwe maps, personages en wapens en brengt een geüpdate versie van klassieke Counter-Strike content (de_dust, etc.)", zo meldt Valve. Aanvullend daarop doen onder meer nieuwe spelmodi, een matchmakingsysteem en leaderboards hun intrede.

Counter-Strike: Global Offensive verschijnt op 21 augustus | PC games
 
15 Dollar?!?!?!

Dan koop ik hem direct alleen al om Valve te supporten dat ze het geweldig doen om games 15euro te maken i.p.v 60+ :D

en 20 Augustes word het even server kopen en flink wat CS:GO servers erop pleuren :D
 
hebben jullie al de survey ingevuld?

Thank you for your submission.

Thanks for completing the CS:GO survey. We'll be sending out invitations in increasing volumes over the coming weeks, and by filling out the survey you've got yourself into the pool of players we'll be pulling from. The extra data you've provided will allow us to get a wide spread of players and hardware running the game, so we can ensure CS:GO will be an optimal experience for everyone.

Also, keep an eye on the official CS:GO blog, where we'll be regularly posting about what's going on, and ways you can help contribute to the CS:GO community. As always, we rely on continual feedback from the community to ensure we're staying on track, so please drop us a line and let us know how we're doing.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan