olympus zander 3 september 2012 #81 Freddy zei: Net ff voor eerst gespeeld, is gewoon weer als vanouds... vet! Klik om te vergroten... Ik heb je zien spelen ja, zat nog te tweifelen om mee te komen spelen
Freddy zei: Net ff voor eerst gespeeld, is gewoon weer als vanouds... vet! Klik om te vergroten... Ik heb je zien spelen ja, zat nog te tweifelen om mee te komen spelen
W wemmetje1 Member 3 september 2012 #82 Ik ga de servers eens bezien straks Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
olympus zander 3 september 2012 #83 wemmetje1 zei: Ik ga de servers eens bezien straks Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Klik om te vergroten... Roep dan even, Dan kom ik ook nog even kijken (En mischien nog een paar andere mensen ook nog )
wemmetje1 zei: Ik ga de servers eens bezien straks Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Klik om te vergroten... Roep dan even, Dan kom ik ook nog even kijken (En mischien nog een paar andere mensen ook nog )
W wemmetje1 Member 3 september 2012 #84 olympus zei: Roep dan even, Dan kom ik ook nog even kijken (En mischien nog een paar andere mensen ook nog ) Klik om te vergroten... ik ga het nu eens bezien
olympus zei: Roep dan even, Dan kom ik ook nog even kijken (En mischien nog een paar andere mensen ook nog ) Klik om te vergroten... ik ga het nu eens bezien
W wemmetje1 Member 3 september 2012 #86 k.3nny zei: welke server? Klik om te vergroten... nog gene hoe connect je er weer op?
olympus zander 3 september 2012 #87 Gewoon naar je dedicated server lijst gaan en dan als favorieten toevoegen. (Hehe ) Console >> connect <ip>
Gewoon naar je dedicated server lijst gaan en dan als favorieten toevoegen. (Hehe ) Console >> connect <ip>
boefmans New member 5 september 2012 #90 Buyscripts zijn een stuk simpeler dan vroeger, geen alias gedoe meer nodig lol. Had het in 7 minuten voor mekaar
Buyscripts zijn een stuk simpeler dan vroeger, geen alias gedoe meer nodig lol. Had het in 7 minuten voor mekaar