• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Counter-Strike: Global Offensive

Als straks CS:GO gereleased is kunnen PC-Gamers tegen PS3 gamers spelen :D

Artikel:

De PlayStation 3-versie van Counter-Strike: Global Offensive is te spelen met muis en toetsenbord. De PS3-versie kan bovendien gespeeld worden tegen Windows- en OS X-versies. De game bevat zeven maps, allemaal gebaseerd op klassiekers.

Uit het verslag van een speelsessie door website Kotaku blijkt dat Valve de PlayStation 3 volop blijft ondersteunen. Wie het nieuwe Counter-Strike: Global Offensive op de console van Sony speelt, kan kiezen uit besturing met de standaard DualShock 3-controller, met het bewegingsgevoelige Move of uit besturing met muis en toetsenbord. Het spel moet begin 2012 op de markt komen.

Net als bij Valve's eigen Portal 2 kunnen spelers het bovendien cross platform tegen elkaar opnemen. Wie de PS3-versie heeft, kan het opnemen tegen spelers die Windows en OS X gebruiken. De versie voor Xbox 360 ondersteunt die optie niet. Valve probeert Microsoft te overtuigen vergelijkbare functionaliteit toe te laten op zijn platform. Tot nu toe echter zonder succes. Valve zal voor alle versies eigen servers inrichten. Het is ook mogelijk om zelf een game te hosten, maar dan kan er geen gebruik gemaakt worden van Valve's matchmaking service.

De game zal zeven levels bevatten, die allemaal gebaseerd zijn op populaire maps uit voorgangers Counter-Strike 1.6 en Counter-Strike: Source. Voor gameplaymode Bomb/Defuse zijn er de maps dust, dust2, aztec, nuke en inferno, en voor Hostage Rescue bevat het spel de maps italy en office. Het uiterlijk van de maps is aangepast aan de huidige maatstaven. De layout is grotendeels hetzelfde, al heeft Valve wat kleine aanpassingen gedaan om de maps beter in balans te brengen.

Bron: Counter-Strike: GO op PS3 speelbaar met muis en toetsenbord | Games | Tweakers.net Nieuws
 
Oowja al gezien, vergeten erbij te zetten.

Ik kan niet wachten op de beta in oktober.

Ik hoop dat ze die Vesthelm (armor) niet meer gratis doen zoals bij de (pre)alpha versie, dan kunnen ze je namelijk elke ronde wat meer geld geven en dan heb je zelf meer controle over wat je graag wil.
 
Ik neem aan dat je crosshairs e.d. gewoon kunt aanpassen zoals je dat nu ook kunt doen.
Tis uiteraard ook nog een alpha versie, ff afwachten nog!
Zoiezo dat ik hem pre-order op de dag dat je dit kunt
 
Check deze map voor de nieuwe CS:GO!!!!!!!!!!!

Game modus:
Arsenal Demolition is a fast paced mix of bomb planting and gun progression. There are no buy menus, you start with a rifle and if you get a kill that round – you get a progressively weaker weapon in the next round.

After 5 rounds the sides switch and you do it again, for a total of 10 rounds.

This mode is based on the Gun Game mod. The traditional version of Gun Game will appear later in CS:GO as Arsenal: Arms Race.

Special thanks to the GG Team for all their help.

Map de_lake:


Ik kan serieus niet meer wachten, ik wil zo snel mogelijk een key krijgen en desnoods 1tje kopen
 
Ik hoop serieus op goede remakes van oude maps.
En dat ze dat van bf3 gebruiken: als je iemand 80hp afscheid en die daarna door een trammetje gefinisht wordt je toch wat punten krijgt :)

Zelf vond ik de betas het lekkerst spelen :) maar toen waren er ook minder cheaters ook omdat de community veel kleiner was. Je kende gewoontedieren op een server :)
 
A lot can change in six months. As of last summer, Valve had planned to offer cross-play for Counter-Strike: Global Offensive on the PC, Mac, and PS3. But based on what it's learned from the beta, Valve has decided to strip the functionality in favor of offering constant updates for players on the PC and Mac.

"The beta has proved we want to update not just the beta, but the game itself post-launch frequently on the PC," Valve's Chet Faliszek revealed to Joystiq. "To do that we need to separate the platforms so one doesn't hamstring the other. So for that, we have removed the idea of cross-platform play -- essentially make all platforms stronger by not mixing them."

If you would like to get into the ongoing Counter-Strike: Global Offensive beta, fill out Valve's survey. If you want cross-play back in the game, wait to sign one of the dozens of online petitions currently being created.

Bron: Counter-Strike: Global Offensive loses cross-play | Joystiq

En gelukkig maar, weg met die console spelers!
 
ik heb hemm :D!

lekker PUH!

gameplay is GEWELDIG! is speel nog met tegenzin mw3 competive :(

enigste wat ik nog minder vind is dat de recoil weg is van cs1.6 en css. maar daar ben ik eigenlijk al aangewend, ik heb in 1 weeek een kleine 40 uur gespeeld :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan