• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Counter-Strike Source / 1.6 etc.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Wie spelen er CS(S)? :)

Ik speel het al sinds 199X (ben jaar vergeten).
Begonnen met CS1.5.

Ik was eerst helemaal weg van UT en Quake, tot er een vriend van mij daarmee stopte en zich helemaal richtte op CS1.X.
Paar keer bij hem gespeeld, vond het in begin niks aan.

Ging vet snel dood en dan moest je lang wachten voor de volgende ronde om vervolgens weer snel dood te gaan :p
Dat is wel wat anders dan Deathmatch met UT of Quake :D

Een tijdje later gingen ook andere vrienden het spelen en tja, ik kon niet achterblijven.
Toch maar Half Life 1 gekocht en CS zitten spelen en oefenen.
Na loop van tijd kreeg ik het door (niet zo sproeien en rondlopen als een schietschijf :p) en vond/vindt het super vet!
Zat toen voornamelijk op de servers van ZVDK.

Toen ging ik studeren in R'dam, helemaal gestopt met gamen, tot eind 2005.
Toen had ik CS Source gedownload, want dat was opvolger van CS1.X.
Vond de graphics echt vet en toen het spel maar gekocht.
Sindsdien speel ik nog steeds CS Source :)

Meer info over het spel:
About the Game

THE NEXT INSTALLMENT OF THE WORLD'S # 1 ONLINE ACTION GAME
Counter-Strike: Source blends Counter-Strike's award-winning teamplay action with the advanced technology of Source™ technology. Featuring state of the art graphics, all new sounds, and introducing physics, Counter-Strike: Source is a must-have for every action gamer.

System Requirements

  • Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

    Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Counter-Strike: Source on Steam
 
GCshop.nl - Counter Strike, Source

hier kost ie maar €13.

het is een erg leuk spel, vooral als je het met vrienden doet. Ik speel het voor de lol en in clanverband. Ik zit in de css tak van de -=IW=- Clan, wij spelen mid(+) en high. dus als iemand een keer en war wil spelen dan kan je het zeggen.

wat ook erg leuk is, is om een mix war te spelen. Dan ga je met wat vrienden op ventrilo oid en je maakt een team voor 1 war. je zoekt dan een ander team op verschillende plaatsen: Mirc enz.
 
Tegenwoordig nog maar 13 euro?!? Dat is wel lekker!

Ik heb deze week ook weer twee warretjes gespeeld na een héééle lange tijd, was weer erg lache.

@ Saviour, add mij op steam: Akuma2000 :)
 
Ik pub meer en heel af en toe een war voor de plezier.

Serious gaming in dit spel zie ik niet zitten, puur omdat het spel voor mij daar niet boeiend genoeg voor is.

Freddy, vanaaf weer warrtje?
 
ik speel elke dag wel een war, vaak meer dan 1 keer per dag, ben zeg maar verslaafd: 72.2 hrs css past 2 weeks, staat bij mijn steam community xD

mijn steam: cybergorrila

als je geen zin hebt om serieus te doen, dan kan je altijd wel een ander speltype doen, zoals minigame (mg_ mappen), jailbreak (ba_ mappen). er zijn ook mappen om bepaalde vaardigheden beter te maken en/of te testen zoals bunnyhopmappen (bhop_ mappen)
 
ik heb dit ook JAREN gespeelt ben begonnen met 1.3 volgensmij tot 1.6 gespeelt, 1.6 nog een lange tijd gespeelt

ook tijdje counter-strike source gespeelt, weer terug gegaan naar 1.6

speelde op best hoog nivo in me glorie tijd, veel wars, lan party's cups etc

maar nu langzamerhand al weer paar jaar gestopt, maar heb het in totaal meer als 5 jaar gespeelt volgensmij

schiet nu nog geen olifant neer denk ik haha!
lol was er voor mij na al die jaren wel beetje af...

en toen ging me broertje cheaten op mijn accounts... met bans als gevolg toen was ik er helemaal klaar mee

maar mss dat ik binnekort wel weer ff een source accountje maak, en weer fanatiek ga spelen(wars etc)

maar ik wil wel echt weer in clan verband gaan spelen als ik ga spelen
want daar had ik toch wel het meeste lol mee :) elke avond 10 friendly clan wars, en nog in een aantal cups te spelen! was best leuk altijd
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan