RRPhantom HighFlow Moderator 5 juni 2009 #21 Komt goed! Freddy, wat zou een V10 bij jou kosten en wat zou daar de levertijd van zijn? Laatst bewerkt: 5 juni 2009
Freddy Administrator Forumleiding 5 juni 2009 #22 V10 is slecht leverbaar, pas eind juni weer. Prijs wordt ongeveer 95 euro.
RRPhantom HighFlow Moderator 5 juni 2009 #23 Dan ga ik denk toch voor de V8, kan je daar de fan van vervangen?
Freddy Administrator Forumleiding 5 juni 2009 #24 Dat weet ik eigenlijk niet, ik heb deze cooler nog niet in handen gehad Op de plaatjes lijkt het of de fan "geïntegreerd" is.
Dat weet ik eigenlijk niet, ik heb deze cooler nog niet in handen gehad Op de plaatjes lijkt het of de fan "geïntegreerd" is.
RRPhantom HighFlow Moderator 5 juni 2009 #25 Klopt maar bij sommige reviews hebben ze de plastic bovenkap er af gehaald, dan ziet het eruit als een normale fan, maar ik weet niet of er nog een speciaal formaat schroefgaten nodig zijn of iets dergelijks? Zet hem trouwens maar in de shop!
Klopt maar bij sommige reviews hebben ze de plastic bovenkap er af gehaald, dan ziet het eruit als een normale fan, maar ik weet niet of er nog een speciaal formaat schroefgaten nodig zijn of iets dergelijks? Zet hem trouwens maar in de shop!
Freddy Administrator Forumleiding 5 juni 2009 #26 Toegevoegd: Cooler Master V8 CPU Cooler RR-UV8-XBU1-GP
V vincent Gouden member 7 juni 2009 #27 Deze koeler heb ik in mijn bezit: Koelt als een beest, De fan kan vervangen worden door iedere 120 mm fan. Verder een zeer mooie koeler aanrader voor iedereen die met lucht wil koelen. Als ik tijd heb maar ik wel ff een revieuwtje schrijven.
Deze koeler heb ik in mijn bezit: Koelt als een beest, De fan kan vervangen worden door iedere 120 mm fan. Verder een zeer mooie koeler aanrader voor iedereen die met lucht wil koelen. Als ik tijd heb maar ik wel ff een revieuwtje schrijven.