Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zie dat ze 4.2Watt / stuk zijn. MOet ik me zorgen maken om er 3 aan 1 channel van scythe bay case master te hangen (12W channel) of kan ik er dan beter een versterker of dergelijke tussen plaatsen?
Bedoeling is om deze fans op mijn 360 rad te plaatsen en de fans die daar nu op zitten op mijn 240 rad te zetten...
kunnen de led ook worden uitgeschakeld (desnoods destructief) ?
Als het nu rood was ging het nog maar blauw is not done in mijn case en rood is not leverbaar
Dat durf ik niet te zeggen, sommige fans draaien helemaal niet meer als je de LED's uitschakeld.
Je zou eventueel met wat kneedgum de LED's kunnen verbergen of iets dergelijks
wat ik bij deze fans gemerkt heb is dat als je de bladen met de hand een draai geeft dan gaan de ledjes branden.... de ledjes krijgen dus geen stroom van de voeding maar van het draaien van de fan zelf...
wat ik bij deze fans gemerkt heb is dat als je de bladen met de hand een draai geeft dan gaan de ledjes branden.... de ledjes krijgen dus geen stroom van de voeding maar van het draaien van de fan zelf...
Das juist minder leuk, want dat betekend dat ze op hetzelfde systeem aangesloten zitten als de fan zelf. En er bestaat dan dus een mogelijkheid dat de fan niet meer werkt als je de LEDs sloopt.
Mijn advies: gebruik isolatietape. Werkt perfect om LEDs te bedekken.
Freddy zou je die fans ook in het rood in de shop kunnen doen, aangezien de AMD kast nogal rood is gaat mijn Oranje Xigmatek's er hoogstwaarschijnlijk uit, oranje en rood vloekt nogal :120: