• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ColdBug / Powerplant

Heeft allemaal met de pixeldichtheid te maken als je wilt dat je schermpjes en de cursor hetzelfde bliiven.
Alleen dit is erg moeilijk om bij elkaar te zoeken qua schermen.
Op tweakers werd dit scherm aangeraden ivm de meest passende grootte van scherm en pixeldichtheid.
Het scherm is dus alleen iets groter, maar dat is geen probleem.
 
update :

omdat ik mijn RAM block in mijn loop ga plaatsen moet ik natuurlijk eerst mijn loop legen (zonder aftap kraantje) heheh
gelukkig heb ik de pompen op een gunstige plek geplaatst, enkel de 2e output van mijn pomp openen en leeg laten lopen dat handel

25r1l6e.jpg


gelijk ook onder mijn gpu afgetapt :)

33m4hvs.jpg


2dv1ouo.jpg


33m4hvs.jpg


mijn nieuwe blok wat is hij mooi zeg.

8vu4pv.jpg


2ui9ame.jpg


14dm6b8.jpg


heb ook gelijk mijn tec voeding onder handen genomen wat maakt de standaard fan pokke herrie :S dus deze gelijk maar vervangen door stillere fan van silverstone

2q36dnd.jpg


20p34uv.jpg


omdat de silverstone 80mm fan aansluiting heeft met 92 fan bladen moest ik kleine modje toepassen :)

r0vas2.jpg


a1j0xy.jpg


2n1cevl.jpg


o8ffnr.jpg


v3erfa.jpg


om mijn nieuwe rad buiten te kunnen plaatsten heb ik bevestiging steunen gemaakt :)

je neemt een ijzeren staaf tussen de bankschroef beetje kracht uitoefenen + hamer doet wonderen :)

r05oao.jpg


jtl4k4.jpg


is aardig gelukt toch :)

5cym0y.jpg


oude rad weg

2qwk67d.jpg


nieuwe geplaatst :)

a48mls.jpg


met genoeg ruimte tussen de rad en de muur :)

2aeqnw4.jpg


280rxwl.jpg


34piel1.jpg


en dit zijn de nieuwe temps van mijn water

2heypsw.jpg


Links = Rad in
Rechts = Rad uit

de temperaturen zijn grofweg 40 graden gezakt :S
zelfs als ik 100 % load komt de watertemp niet hoger als 10 graden.

volgende week ga ik beginnen met OC :)

1g3w2g.jpg


ik kan deze rad aan iedereen aanraden :)
 
damnsz :S deze rad koelt als de mother f***er ik krijg condens problemen als ik het verder laat koelen dus heb ik maar mijn fans uit gezet zal pas weer aanzetten als ik ga klokken.

misschien dat ik de voltage moet verhogen zodat de watertemp stijgt lol :D:p

zie hier de condens

140k7k3.jpg

2d0ji9h.jpg


slangen in mijn case hebben gelukkig nog geen condens maar als ik de fans verder laat draaien kom ik in grote problemen :p

heb de fans uitgezet de temps zijn nu

2r5daiw.jpg


normaal gesproken ben k niet blij met hoge temps maar nu ben ik wel blij dat de temps stijgen hehehehe
wat een super rad is het natuurlijk zijn de fans ook super goed.
 
Hele leuke temps, maar hoe ga je dat van de zomer doen als de lucht buiten 35 graden is?? Dan stijgt de temp van je water de pan uit ben ik bang... Of is dit alleen een opstelling voor in de winter??

Verder wel tof dat je dit zo aanpakt. En die rad is echt gigantisch!
 
Terug
Bovenaan