• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ColdBug / Powerplant

op de sloop heb ik laatst een auto rad gehaald voor 35,- incl fan me broer had zijne naar de kut gereden. is best een goede optie van gunnie en hoeft helemaal niet duur te zijn.;)
 
de dislikes snap ik niet helemaal, het is toch te gek als je 5ghz stabiel kan halen op een 24/7 systeem! Ik denk dat het meer een kwestie van afgunst is.
Hoe dan ook, ik hou dit lekker in de gaten!
 
Relax een dislike is geen einde van de wereld heb er ook wel eens 1 opgelopen nou dan ik lig er niet wakker van.
Tja de 1 bladerd door de ander geeft zijn mening en de ander zit er niet op te wachten.
Maar als je je mening gegeven hebt hoef je niet hem te blijven verdedigen je zou ook verstandig dan weg kunnen blijven en ieder in ere houden.
Back on topic

Je rad hoeft niet perse aan een zijkant bevestigd te worden alleen wat van de muur af dmv zeg maar een draad eind met een paar spacers dan heb je het allermeeste oppervlak van je rad bloot staan aan circulerende lucht die zijkant is ook weer een goed te gebruiken oppervlak.
 
kleine update.
heb eindelijk mijn RAD binnen hehehe

Als eerst wil ik Freddy van HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! bedanken voor de super service zoals altijd :) en voor de speciale prijs:041:

zoals jullie al weten koelt helaas mijn passieve rad buiten niet naar behoren daarom heb ik MO-RA3 PRO 9x140 met 9 slip streams gehaald om mijn TEC de nodige koeling te geven(H)

Ik heb laatste tijd druk gehad met tentamens/projecten ik zal volgende week mijn nieuwe spullen bouwen.

tijd voor pics.

1zaglf.jpg

2qc05xj.jpg

nlx7ap.jpg

2s1wtv9.jpg


heb ook gelijk EK waterblock gehaald voor mijn Corsair Dominator GT's
2yvj4nn.jpg

x0tnxy.jpg


heb ook gelijk nieuwe schermen besteld

DELL U2711 ultrasharp :) (mainscreen)
produktfoto2.jpg


DELL E1709W (portrait)
dellE1709W.jpg
 
i am back :)

big update:

Ik ben eindelijk begonnen met mijn MO-RA3 rad 9x140mm :D. de fans dat ik hiervoor ga gebruiken zijn slip stream 140mm.
deze fan heeft gold award gekregen HWI

beautiful rad wat is hij groot zeg :)
16h4tp1.jpg


de slipstreams zijn 140mm fans met 120mm screw holes dus deze passen helaas niet direct op de rad moest apart adapter van BP bestellen.

Freddy (HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!) nogmaals bedankt voor de mooie prijsje ;)

adapters op de rad
mie3om.jpg



ze verplaatsen super veel lucht :)

2j4oz2u.jpg


ben ik lekker bezig met mijn rad gaat de bel, en wie hebben we daar mijn vaste bezorger (UPS) met 3 pakketten :)

Pakket 1 en 2:

mijn dell schermen. U2711 + E1709W

2u9ol88.jpg


30n972s.jpg


U2711 is huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge

zuwdw.jpg


16k6tcw.jpg


5aopsg.jpg


ben gelijk gestopt met mijn rad moest gelijk de schermen ophangen ik kon niet wachten :p

11c5xlc.jpg


k391ll.jpg


er komt nog een E1709W ernaast hehehehe is al in bestelling

Pakket 3:

mijn RAMS van RMA

rwryb9.jpg


binnen enkele dagen komt er weer grote update.

* MO-RA3 aansluiten
* EK dominator waterblock aansluiten
 
zie ik het goed? de bevels van de schermen en daardoor het zichtbare gedeelte van de schermen zijn niet gelijk??

als je 2x hetzelfde scherm naast elkaar hebt (landscape) dan loopt het helemaal door. Hoe bevalt dit je? dat als je naar rechts gaat een iets andere positie krijgt van de cursor
 
niet met 2 verschillende resoluties.

ik heb 1x 22" (1680x1050) en 1x 19" (1440x900) beide landscape, maar dat werkt gewoon klote.

als ik reso's beide hetzelfde zet (22"omlaag) ziet het er gewoon slecht uit :)
 
Terug
Bovenaan