Sw333t
I Love my NUC
Aangezien ik aan het rondneuzen ben voor een andere telefoon, zou ik graag willen weten wat mijn oude nog op kan brengen.
Telefoon is aangeschaft bij MediaMarkt op 16-12-2013. De bon is aanwezig.
Zitten 2 originele LG-accu's bij (een in de telefoon, eentje in het doosje), S-line zwart bumpercase, oplader (met losse usb kabel die ook dienst kan doen als datakabel), ongebruikte oordoppen met microfoon, boekjes en doos.
Telefoon is simlockvrij.
Tevens zit er nog een witte LG Optimus L5 II bij, deze is defect (wil niet meer aan). De achtercover is uitwisselbaar en wie weet nog meer componenten.
Werkt nog heel goed, maar ik wil over gaan naar Windows Phone.
Iemand een idee qua waarde bij verkoop?
Foto's (beter wilde de camera niet doen, bij verkoop komen er betere foto's te staan natuurlijk).
Telefoon is aangeschaft bij MediaMarkt op 16-12-2013. De bon is aanwezig.
Zitten 2 originele LG-accu's bij (een in de telefoon, eentje in het doosje), S-line zwart bumpercase, oplader (met losse usb kabel die ook dienst kan doen als datakabel), ongebruikte oordoppen met microfoon, boekjes en doos.
Telefoon is simlockvrij.
Tevens zit er nog een witte LG Optimus L5 II bij, deze is defect (wil niet meer aan). De achtercover is uitwisselbaar en wie weet nog meer componenten.
Werkt nog heel goed, maar ik wil over gaan naar Windows Phone.
Iemand een idee qua waarde bij verkoop?
Foto's (beter wilde de camera niet doen, bij verkoop komen er betere foto's te staan natuurlijk).