• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ClearLi Updating... - 23/01/10 (56k warning)

is dat verhitten egt nodig?
of heb je geen primer gebruikt?

Jazekers is dat nodig :) Daardoor zorg je ervoor dat de verf goed uit hard. Let echter wel op dat ik Motip Hittebestendige lak gebruik, dat is een lak die je dus moet verhitten om een permanent en goed resultaat te krijgen. Vincent heeft het ook gebruikt in zijn project :)


@Xela en Killerbee

Hebben jullie ze gevonden jah ;) Ik denk dat ik ze vaker voorbij laat komen en dan niet alleen gezellig in hun ei :p

Bedankt voor de complimenten heren :D had niet verwacht zulke feedback te krijgen :106:
 
ziet er mooi uit allemaal... vooral dat sleeven van je... je hebt me op ideetjes gebracht

Ik wil mijn case ook gaan spuiten met deze lak... hoe warm moet je de onderdelen na het spuiten stoken??
 
De verf droogt het best in een omgeving tussen 17c en 23c, ook moet de ruimte
redelijke ontluchting hebben.

Dit is hittebestendige verf die je normaal op motor onderdelen oid spuit, die moet je ff opwarmen met een verfstripper of een gasbrander op lage stand.

Verf wordt wel heel mat, en naderhand moet je er ook even een doekje overheen halen omdat er korrels verf op het oppervlak blijven liggen.

edit: dit is ook motip hittebestendige verf :):

IMG_0200.JPG


Dat ruwe is de rode motip verf.
 
Laatst bewerkt:
eh... wilde die hitte bestendige gebruiken... zwerver vertelde dat ie na het spuiten de verf warm stookte.... wilde weten hoe hij dat deed...
ken mezelf... brand alle verf er zo weer af natuurlijk:077:
 
ik heb mijn kast gespoten terwijl het rond de 0 graden was en een paar avonden vroor het buiten terwijl ik aan het spuiten was :p


na me pc ga ik sparen voor een fatsoenlijke spuit set, compressor heb ik iig al nu alleen nog een profesioneel spuitpistool
 
De verf kun je idd niet goed spuiten als je je werkstukje niet warm maakt en later de verf inbakt. Op de spuitbus staat natuurlijk alles uitgebreid uitgelegt, maar dat moet je maar met een natte vinger nemen :p

Als je de verf eraf wil branden moet je erg goed je best doen kerensky ;)

Het voordeel van deze verf is dat als! je een matte look wilt, je met deze verf ook nog extra bescherming hebt tegen krassen. Aangezien je het vast bakt en niet gewoon laat drogen aan de omgevingslucht.

Vincent kon bevoorbeeld een DVD drive in en uittrekken zonder dat de verf ging krassen of dat het los liet.
 
super... dan ga ik deze verf ook gebruiken... mijn kastje net een keer gedaan met andere verf maar het krast als een klein kind met een krijtje....

als ik mijn dakbrander erop zet krijg ik het er vast wel af:096:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan