• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ClearLi Updating... - 23/01/10 (56k warning)

10mm M4 inbusbouten
6mm M4 verzonken inbusbouten
M4 dopmoeren
M4 moeren

Zoek je deze?

bout_m6x16_button-imbus.jpg

En nais gespoten, ziet er goed uit kokkie.

Ik ben al voorzien Spanky ;)

Heb de hele behuizing al in elkaar gedraaid, morgen ff foto's maken want vandaag is dat helaas niet gelukt.

Ik heb gewoon M4 Cilinderkop inbusbouten gebruikt en M3 verzonden om het geheel weer aan het chassis te verbinden.

Maar bedankt voor je pm'tje ;) Als jij wat nodig hebt laat het me maar weten.

Avond heren :)

Morgen heb ik dan eindelijk de benodigdheden en de tijd om ff wat foto's te schieten :D

Alles is al ingebouwd en heb helaas (omdat ik geen camera had) geen foto's kunnen maken van het hele gebeuren tussen de geposte en de aankomende foto's :(

Niet dat men veel gemist heeft :p alleen het inbouwen van de waterkoeling, dus jullie hebben een paar naakte hardware pics gemist XD

Laatst bewerkt:
De 10mm Cilinderkop heb ik van een lokale ijzerwarenhandel (Van Lochem te Aalten), maar die hebben ze van Fabory.

Anders zoek ff op ilocal.nl voor een ijzerwarenhandel bij jouw in de buurt, die moeten ze wel hebben of ze kunnen ze wel bestellen ;)

PS: Ohja morgen eindelijk foto's, dagje vrij dus dan moet er wel tijd te vinden zijn in mooi daglicht :D

Dat klopt Antyrael, maar zelf gebruik ik nooit slangklemmen incombinatie met deze fittingen.

De Bitspower Fat Boy's zijn zo groot dat zelfs 1/2" slangen er strak om heen zitten. Als ik een slang los wil krijgen, dan moet ik er echt aan gaan lopen wiebelen en trekken voordat die los is.

Plus dat ik alle slangklemmen eigenlijk aardig lelijk vind :p en ze verpesten het zicht op mijn mooie fittingen, dan gebruik ik liever zwarte tyrips of iets dergelijks.

PS: Er zijn trouwens al weer wat wijzigen geweest, maar vandaag was het weer te donker om fatsoenlijk foto's te kunnen schieten :(

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan