Zoals beloofd zou ik vandaag even een update doen van m'n Li
Na het bouwen en schieten van foto's had ik helaas vrijdag geen tijd meer om een goede overzichtsfoto/eindresultaat te schieten van de Li. Dit heb ik dus maar even vanochtend gedaan en voor de oplettende kijkers het kwaliteitsverschil ligt niet aan de camera :icon_jook::030:
Ongeveer een jaar geleden had ik de laatste update gedaan aan m'n build en ondertussen begon het toch aardig te jeuken.
Door het zien van de Olifant vs Poedel combinatie heb ik dus ook maar meteen besloten om per direct de nieuwe spullen te bestellen en te gaan beginnen wanneer ik die
Swiftech 240 kon vervangen. Dankzij Havvie heb ik een zo goed als nieuwe TFC 240 kunnen scoren en dus kunnen in bouwen in de PC.
Om alles lekker simpel en clean gehouden gekozen voor gewoon Demi-water met een KillCoil erin van Iandh. Binnenkort nog even PT-Nuke bestellen en alles kan er weer een poosje tegenaan.
Om wat onhandige lussen te vermijden heb ik ook maar meteen wat nieuwe
fittingen besteld wat ook voor de extra bling in de build zorgt
Genoeg geluld meer foto's :woot
Zoals jullie zien geen commentaar bij de foto's, want jullie kunnen zelf ook wel zien dat het in chronologische volgorde is neer gezet en wat er gebeurd of gebeurd is
Oh BTW de Scythe Slim zijn een echte aanrader :023: