• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
In mijn ogen niet. Heb nog nooit meegemaakt dat pinnen van een switch van binnenuit afbreken. De manier van monteren is ook zeer kwetsbaar, waarom kan er bij een kast van 160 euro (huidige verkoopprijs) geen switches op een printplaat af.

Bays? Ik heb geen bays meer :p. Het dingetje komt op de originele plek te zitten (bovenop):

CleanLi%20custom%20io.jpg

De knoppen die ik ervoor gebruiken komen van een Cooler Master Elite 360 af:

012.jpg

Komt volgende week pas ergens (ben zelf een tijdje weg binnenkort en kan Raoul ook nog lekker ontnuchteren indien nodig :p).

Wordt wel een leuke zending iig, met het custom front, custom io en een afdekplaat voor de rgb ledcontroller.

Verder nog wachten op de fancontroller en heb nog een 2e XtraFlo 120mm slim nodig.

Op zich was het niet erg dat het kaduuk gaat, maar dat er geen reserve onderdelen verkrijgbaar zijn er voor vind ik wel erg gezien de prijzen van Lian Li.

Nog even voor het weekend een impressie van het gelaserde plexiglas voor de RGB Led controller printplaat:

coverplate%20controller.jpg

Qua montage gebruik ik RVS of zwarte inbusboutjes (moet even kijken welke het mooist uitkomen).

De gesneden onderdelen zijn binnen, moet nog even wachten op de fancontroller voordat ik kan zeggen of ik daadwerkelijk goed genoeg gemeten heb. Dus voor nu allereerst de RGB Led controller.

Oude situatie:

01.jpg

En nu:

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Een hele verbetering al zeg ik het zelf :D.

Ik zie dat het toch nog is aangekomen. Bij het postkantoor hadden ze dit namelijk niet als pakket verstuurd ><.

Ben zelf wel benieuwd hoe dat frontje er uit gaat komen te zien :D

En het IO paneeltje in de top is nu ook uitgepakt en voorzien van wat knopjes (power en reset van een Cooler Master Elite 360 gepikt) en aansluitingen als usb en audio.

01.jpg

02.jpg

De boutjes worden nog vervangen door RVS exemplaren (met een platte kop), hou wel van een beetje contrast :D.

Straks de CM Elite 360 maar wat opvrolijken met een sneakpeak van hoe hij gaat worden, want hij staat nu zielig te wezen zonder power en reset switch switch.

Ik zie dat het toch nog is aangekomen. Bij het postkantoor hadden ze dit namelijk niet als pakket verstuurd ><.

Ben zelf wel benieuwd hoe dat frontje er uit gaat komen te zien :D
Is inderdaad aangekomen nog. Gelukkig is er niets gebroken iig.

Front past in de opening van de lili, vast wat fotootjes (zonder componenten erin jammer genoeg):

01.jpg

02.jpg

Heb blijkbaar poep in de oogjes gehad met het opmeten van de gaten voor de temp displays. Het scheelt niet veel, maar genoeg om net niet te passen. Morgen die displays dus maar even een aanpassing geven.

Damm man, dat ziet er echt super nice uit :D. Kunnen we bij jou ook bestellingen plaatsen? Zoja, graag 1 800D front paneeltje met 2x usb 3.0. En een temp monitor vakje :p

Euhm, nee, maar je kan het wel bestellen bij Graveco :p.

Mits je het in plexi laat snijden. En dan meten, meten en nog eens meten. En in SketchUp knallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan