• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Keep Up The Good Work ..

Zo kwam ik in de UK een keer 2 golfjes tegen een met het kenteken 856SUF en de ander 310KUT. Daar snapte ze er niks van maar ik vond t wel grappig.
 
Binnenkort verandering qua hardware. De AMD 955 BE + het moederbord is verkocht. In de plaats daarvan een set van L3p overgenomen:

- ASUS P7H55-M Pro
- Intel Core i5 661 S1156
- OCZ Gold 4GB DDR3-2133 CL10

Mocht er vanavond geen update in zijn build komen, dan zal dat waarschijnlijk mijn schuld zijn (i'm sorry) aangezien hij de setup aan het uitbouwen is.

@L3p: No more AMD ;).
 
Is er ook een mogelijkheid dat ik een printplaat laat maken voor mijn fans als controller zijnde? Ik wil graag d.m.v. temps sensoren mijn snelheid automatisch aan laten passen.

Bijv: 20c-10% 21c-20% 22c-30% 23c-40% etc.

Dit voor 4 fans die max 2000-3000 toeren draaien ofzo.
 
Geen idee, die vraag zou je bij MijnPrintplaat.nl neer moeten leggen.

Punt is dat er weinig fans zijn die op 10/20 procent kunnen draaien. Meeste starten rond 4.5 volt, met enkele uitschieters die kunnen starten vanaf 3v. 10 procent is dan al 1.2v en dus zal je fan stilstaan.
 
Laatst bewerkt:
Pliesie_onder_controle.gif
 
je gaat hem nog kleiner maken?:p
Eerst gaat ie helemaal uit elkaar, al die lijmrommel weghalen. Alles zal later met een schroefverbinding gemaakt worden.

En ja, hij wordt nog kleiner :p.

Geschatte afmetingen van de case: 30 cm hoog, 21 cm breed, 49 cm diep. Mobo wordt plat op de bodem gemonteerd.

Carbonfolie is nu van de mobotray af, dat zat goed vast zeg :S. Die ga ik zo eerst inkorten om te kijken hoe hoog het PCI slot uitkomt.

Daarna is het DemoTime.
 
Laatst bewerkt:
En daar is de mobotray:

01.jpg


Ik moet zeggen dat ik de linkerkant niet slecht gedremeld vindt, er is namelijk nog niets aan gevijld ;).

Moet aan de rechterkant nog wat af en dan past ie :p.

Edit: Rechterzijde ook aangepast en gelijk even gekeken of het paste wat ik in ogen had. En ja hoor, het past :D.

02.jpg


03.jpg


04.jpg


En dan nu weer terug de tuin in en de Lili ontdoen van alle lijmrommel.
 
Laatst bewerkt:
Wooot, ziet er al lekker uit zet! maar heb je al een oplossing voor je zijpanelen? Of ga je daar een stuk aluminium voor laten buigen en vast zetten met mooie inbusjes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan