• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
De deurbel van de tijdelijke pc gaf kuren (dit werd ook al een aantal keren zeer vriendelijk medegedeeld door mijn wederhelft). Dus maar eens rondgeneusd. Op zolder vond ik nog een gaar front van een Elite 333 (mesh miste) en nog een doos van een Asus HD5870 Voltage Tweak. Die 2 bij elkaar gebracht en huppatee:

CIMG3894.JPG


Had eigenlijk de brander willen stealthen, maar de doos was niet lang genoeg :p.
 
Ik had wel enigszins de verwachting dat het enorm druk zou worden, maar het valt me reuze mee eerlijk gezegd.
 
Het is weer wachten op de nieuwe lading Carbon (komt als het goed is vandaag binnen) en op de reactie van MijnPrintplaat.nl over een aantal custom pcb's die onder het carbon moeten komen.

Verder ben ik nog met mijn wannabee timmermansoog aan het kijken naar de achterzijde van de lili. De case staat namelijk aan de linkerkant, beetje jammer is het dan als het window ook links zit. Ik kan de gehele achterzijde omdraaien zodat het Inverted ATX wordt, maar dan komt mijn voeding weer boven te zitten en dat is dus niet iets wat ik wil. Vandaag het brein maar eens over laten prakkidenken.

Edit: Het carbon is net binnengekomen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een test printplaatje gemaakt, deze is nog niet definitief qua indeling van de componenten:

01.jpg


Ik heb het maar WGB genoemd (Rood uit de RGB vervangen door Wit ;)).

Het plaatje meet nu 4 x 4 centimeter, maar ik wil naar 3 x 3 centimeter toe werken. In feite moet dit niet zo'n probleem zijn aangezien ik nu 2 weerstanden in serie gezet heb om op 270 Ohm uit te komen en ik wel veel ruimte over heb op het plaatje. Ook moet ik nog de juiste maat leds er voor vinden (nu is het een bij elkaar geraapt mengelmoesje).

Het bevat nu dus 2x witte, 2x groene en 2x blauwe leds. Elke kleur kan ik lichtjes instellen via een kanaal van mijn fancontroller. Het is officieel niet de juiste manier om leds te dimmen, maar het werkt wel.

Van dit testplaatje zullen 6 definitieve plaatjes gemaakt worden. Tevens wordt er een main pcb komen waar alle 6 plaatjes weer op aangesloten worden voordat ze op de kanalen van de fancontroller aangesloten worden.

Even een beetje zitten spelen met de fancontroller:

 
Die carbon mobotray is berevet.

Ik zou eigenlijk ook nog eens iets moeten extra doen aan mijn V1000b en dan lijken een paar carbon accentjes wel leuk.
 
Het plan was om de tot Radeon omgebouwde 8800GTS te verkopen en bij de HD5570 te blijven aangezien het rode van de Radeon niet echt passend was.

Echter, door middel van een simpele oplossing genaamd Edding 3000 is er al een flink verschil in gekomen. Zie de foto hieronder. Boven zoals hij was voor de Edding touch. Eronder zoals hij nu is:

verschil.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nice maar een tip je kan het beter verven ik weet namelijk uit eigen ervaring dat permanent marker meestal loslaat op plastic
 
:088:

1e keer proberen te gamen (NFS Hot Pursuit): Freeze na een paar minuutjes.
Na rebooten was er in Windows niets aan het handje.

2e keer proberen te gamen, vantevoren eerst de fan op 100% gezet. Heb toch nog een 10-tal minuten kunnen spelen, toen kreeg ik een read error, gevolgd door mijn desktop in 8-bit kleurensamenstelling. Minuutje later sloeg mn pc uit.

Bij het opstarten hoorde ik een flinke piep uit de kaart komen, leek wel een alarm. Maar meer doet de graka ook niet. Dus... RIP "HD8800" :'(.

:013::099::087::wehe


Gezocht: Sponsor voor een leuke grafische kaart met blauwe pcb en zwarte/witte koeler.
 
HD5570 zit er nu weer in, maar ben al een beetje aan het rondkijken naar wat anders (een nieuwe gpu, 2e hands begin ik niet meer aan voorlopig).
 
Ik heb nog wel een 8600 GT voor je net accelero s1. Pm maar als je interesse hebt?

Sent from my HTC Hero using Tapatalk


Modbreak:
Marktplaats gerelateerde zaken enkel in de betreffende marktplaats sectie

Johnny
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zoals ik in de chat aangaf nog 2x Gainward 4850 golden samples in huis. Tevens éénmaal Club3D Radeon X1950XT 512MB met zwarte koeler en éénmaal onbekend merk X1950XT 256MB met blauw PCB en Accelero koeler. PM maar indien interesse.

Modbreak:
Marktplaats gerelateerde zaken enkel in de betreffende marktplaats sectie

Johnny
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan