• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
mischien kun je kijken om de leds te "undervolten" zodat ze minder fel branden? en het een heel rustig led blalkje word, want het staat wel mooi :)
 
Ik zit nu nog te twijfelen tussen:

Optie 3: De strip ledloos of helemaal zwart maken.
Optie 4: De strip een ander rustiger ledeffect geven.

Waarbij ik bij optie 3 eraan zit te denken om de leds verder naar binnen te verplaatsen. Undervolten heeft bij leds niet zo heel erg veel nut namelijk, de range is erg klein om mee te spelen.
 
ik ben niet zo thuis in leds, ik zoek meestal gwn op weinig licht gevende leds, gewoon in lumen enzo :). maar als je ze dieper in je kast plaatst blijven ze fel.....

kun je niet kijken of je het plexi dof kunt maken?
 
Plexi is al zo dof als het kan (flink opgeruwd iig). Heb nog wel een offerte aanvraag liggen bij MijnPrintplaat.nl voor een custom iets wat een hele trage fade heeft (en met lange tussenpozen ertussen).
 
en als je de led met en 12 volt weerstandje aan en fancontroller zet kan je hem dan niet en beetje regelen ?
 
Jawel, maar een fancontroller is niet de netste manier om een led te dimmen. Maar ik wacht eerst nog eens even af wat MijnPrintplaat terugkoppeld (zal wel even duren aangezien hij op vakantie is).
 
Grappig dat ik dit ook even tegenkwam: :pray

zwarte-printplaat-52.jpg
 
Die is van een oude build (voor een fan):


Die PCB zal overigens wel in de CleanLi komen, maar dan voor de leds in de V8 koeler.

Printje heeft 3 functies welke te kiezen zijn door een druk op een extern aan te sluiten knop:

1. Gewoon aan, geen effect.
2. Fade in, Fade out.
3. Uit.
 
WOW, das mooi man :D. maar hoe maak je die carbon erop? want ik wil ook ooit nog is pc helemaal in carbon stijl gaan maken.
 
Plakken, goed aanwrijven, randjes wat gebogen moet worden wat warm maken met een fohn ofzo zodat het goed strak blijft. Randjes afsnijden kan met een stanleymes. Al heb ik de folie om de achterkant heen laten vallen, die smalle randjes willen weleens loslaten en dat is niet de bedoeling.

De gaatjes kan je ook uitsnijden met een scherp stanleymes.
 
Echt glad is het niet, zit een soort van reliëf in. Is dat 3M Di-Noc Carbon folie.

Bedieningspaneel van de Lian-Li er ook mee gedaan:

01.jpg


02.jpg


03.jpg


Zie nu alleen dat de grote knop nog niet helemaal netjes uitgesneden is. Nog eens keertje fixen ;).
 
echt mooi man :D. ga je build echt volgen. ziet er echt strak uit als je pc helemaal carbon look is.

EDIT:

die lui weten de prijs ook wel voor het carbon :S. het carbon word duurder als de kast waar het opgaat met die prijzen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan