• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Buitenkant wordt zwart met Carbon accenten (niet helemaal carbon dus). Binnenkant wordt wel carbon. Dat gaat nog flink schelden worden met strak plakken ;).
 
die lui weten de prijs ook wel voor het carbon :S. het carbon word duurder als de kast waar het opgaat met die prijzen....
Geloof me, het is het geld waard. En Ultimate Tuning is er zelfs behoorlijk mee aan het stunten. Overigens, je case maken uit echt carbon is duurder hoor ;).
 
is er ook soort folie dan die carbon looks/"gevoel" heeft van carbon?. wil het namelijk op een lan cube pc'tje gaan toepassen met indrustiele looks (zwarte slangen/rad/koperen blokken etc).
 
is er ook soort folie dan die carbon looks/"gevoel" heeft van carbon?. wil het namelijk op een lan cube pc'tje gaan toepassen met indrustiele looks (zwarte slangen/rad/koperen blokken etc).



Aadje, kijk in mijn civic topic bij overige builds ;)
 
ik doe niet graag aan onnodig hotlinken, maar dankje :D!

btw, hoe was je vanplan om de buitenkant deels aan te pakken met carbon? of is dat puur die plaatjes die je eerder had laten zien?
 
Puur en enkel fancontroller en het bedieningspaneel. Rest blijft zwart aan de buitenzijde. De binnenzijde van de case wordt carbon ;).
 
ik ga denk ook maar is een lamptron FC8 van carbon voorzien man :D ziet er gewoon zo mooi uit :D. (alleen og even wachten tot me proef stukje binnen komt om is te kijken of die 3M bevalt)
 
In ieder geval A4. En nog wat kleiner stuk dat ik nog tegen kwam. Voldoende om jouw te overtuigen van de kwaliteiten van dat spul :p.
 
Zo, het was net weer eens plakken, plakken, plakken:

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


:D

Moet alleen nog de gaatjes doorprikken voor de afstandsbusjes van het moederbord, maar dit doe ik pas als het moederbord er ook definitief op kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan