Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Geloof me, het is het geld waard. En Ultimate Tuning is er zelfs behoorlijk mee aan het stunten. Overigens, je case maken uit echt carbon is duurder hoor .die lui weten de prijs ook wel voor het carbon :S. het carbon word duurder als de kast waar het opgaat met die prijzen....
is er ook soort folie dan die carbon looks/"gevoel" heeft van carbon?. wil het namelijk op een lan cube pc'tje gaan toepassen met indrustiele looks (zwarte slangen/rad/koperen blokken etc).
Voor dit prachtige carbon vinyl mag je wel linken Kenny: http://forum.highflow.nl/f76/k-3nny-iris-car-project-honda-civic-6587/index15.html#post191255 .Aadje, kijk in mijn civic topic bij overige builds
Ik ook, maar dat duurt nog wel even.ben benieuwd hoe hij er straks uitziet als hij af is (Y)
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[GEVONDEN] Fittingen en fillport voor de CleanLi | Gevonden | 4 | ||
Nieuwe naam gezocht voor Lian Li build (voorheen CleanLi) | Cases en Modding | 44 |