k.3nny
Oldscool.
Hierbij onze auto project!
Samen met het vrouwtje knutsel ik wat af aan de civic.
Ow ik doe ALLES zelf, ik heb zo mijn contacten waar ik alles mag doen in de garage.
Hoe hij ooit was.
Toen setje 15ers opknap velgen gekocht.
Het idee:
Worden btw eind juli gestraald en zwart gecoat.
Toen reed iris 2 lekke banden in een 1km ritje (overals lagen schroeven op de weg + het doosje ervan Grrr!
Danmaar gelijk opknappen etc
Hmm witte wielen! hoe zou dat er nouw uit komen te zien! 16 inch btw.
Dezelfde week ook gelijk een schroefset besteld en toen 1 maandje geacht op VEEEL! beter weer en jawoor t zonnetje kwam eraan,
:030::030::030::030::030:
Ondertussen 4 nieuwe strakkere banden erop en schroefset op inrij standje.
En toen ik 2 dagen later naar STN ging om een huiskamer lanparty bij te wonen ging het me toch een partij sneeuwen! maar met neiuwe banden en zo laag bijd e grond als een steen over de weg ! gewoon met 140/150 richting eindhoven gereden om 12uur snachts half 2 kwamen we aan en toen heb ik nog alles opgebouwd en de ochtend erna met sneeuw gespeeld!
En nu bij zijn laatste was/wax beurt staat hij er weer kraakhelder bij voor een blinkende 1maand
Todo list:
Kakimoto uitlaat
Nieuwe lipkit voor+achter
Spoon visors
Spoon wing
Spoon strutbar
Spoon sokjes
D16 inlaatspruitstuk
Turbokit(op langer termijn)
:030::030::030:
Tot over een paar dagen want dan is me rimstriping er die gaat zeer speciaal uitpakken en opmaat gemaakt!
Samen met het vrouwtje knutsel ik wat af aan de civic.
Ow ik doe ALLES zelf, ik heb zo mijn contacten waar ik alles mag doen in de garage.
Hoe hij ooit was.
Toen setje 15ers opknap velgen gekocht.
Het idee:
Worden btw eind juli gestraald en zwart gecoat.
Toen reed iris 2 lekke banden in een 1km ritje (overals lagen schroeven op de weg + het doosje ervan Grrr!
Danmaar gelijk opknappen etc
Hmm witte wielen! hoe zou dat er nouw uit komen te zien! 16 inch btw.
Dezelfde week ook gelijk een schroefset besteld en toen 1 maandje geacht op VEEEL! beter weer en jawoor t zonnetje kwam eraan,
:030::030::030::030::030:
Ondertussen 4 nieuwe strakkere banden erop en schroefset op inrij standje.
En toen ik 2 dagen later naar STN ging om een huiskamer lanparty bij te wonen ging het me toch een partij sneeuwen! maar met neiuwe banden en zo laag bijd e grond als een steen over de weg ! gewoon met 140/150 richting eindhoven gereden om 12uur snachts half 2 kwamen we aan en toen heb ik nog alles opgebouwd en de ochtend erna met sneeuw gespeeld!
En nu bij zijn laatste was/wax beurt staat hij er weer kraakhelder bij voor een blinkende 1maand
Todo list:
Kakimoto uitlaat
Nieuwe lipkit voor+achter
Spoon visors
Spoon wing
Spoon strutbar
Spoon sokjes
D16 inlaatspruitstuk
Turbokit(op langer termijn)
:030::030::030:
Tot over een paar dagen want dan is me rimstriping er die gaat zeer speciaal uitpakken en opmaat gemaakt!