Robin
Member
Heb recent een nieuwe voeding besteld (een corsair RM650x) omdat ik een retro pc optisch wat mooier wilde maken.
Wilde dus met Cablemod kabel setje de boel wat verfraaien..
Setup momenteel is
Intel core i7 6700K
32GB G.Skill Trident Z 3200Mhx
Gigabyte Z170x gaming 7
Coolmaster Haf XM
Zat eerder een Be quiet Dark power PRO 10 750 watt in. (maar hier kom ik helaas geen cable mod setje meer voor krijgen (vandaar de nieuwe voeding.
Thema kleur is grijs / wit / rood / carbon / zwart.
Moederbord leek me een beetje meer racing looks hebben.. Vandaar ik voor de rood met carbon kabels heb gekozen.
Heb dus recent die Corsair RM650x (2018 versie)
En de cablemod kit voor deze voeding in Rood / carbon.
Nou heb ik dus van die cable combs nodig.. Ik heb hier nog nooit mee gewerkt (dit is echt de eerste keer.
Snap dat je die nodig hebt om de kabel netjes verspreid te houden.
Nou vraag ik me af als basis.. Hoeveel ruimte moet je tussen de stekker die in het moederbord gaat (de ATX stekker) en de eerste cable comb.?
Hoeveel ruimte moet er tussen cable comb en cable comb?
Iemand die misschien wat goede tips heeft en kan vertellen waar je op moet letten..
Wilde dus met Cablemod kabel setje de boel wat verfraaien..
Setup momenteel is
Intel core i7 6700K
32GB G.Skill Trident Z 3200Mhx
Gigabyte Z170x gaming 7
Coolmaster Haf XM
Zat eerder een Be quiet Dark power PRO 10 750 watt in. (maar hier kom ik helaas geen cable mod setje meer voor krijgen (vandaar de nieuwe voeding.
Thema kleur is grijs / wit / rood / carbon / zwart.
Moederbord leek me een beetje meer racing looks hebben.. Vandaar ik voor de rood met carbon kabels heb gekozen.
Heb dus recent die Corsair RM650x (2018 versie)
En de cablemod kit voor deze voeding in Rood / carbon.
Nou heb ik dus van die cable combs nodig.. Ik heb hier nog nooit mee gewerkt (dit is echt de eerste keer.
Snap dat je die nodig hebt om de kabel netjes verspreid te houden.
Nou vraag ik me af als basis.. Hoeveel ruimte moet je tussen de stekker die in het moederbord gaat (de ATX stekker) en de eerste cable comb.?
Hoeveel ruimte moet er tussen cable comb en cable comb?
Iemand die misschien wat goede tips heeft en kan vertellen waar je op moet letten..