• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 4

Heb net in de instellingen zitten kijken, maar kan ook niets vinden. Gebruiken jullie teamspeak en/of skype?

edit

echt veel crashes vanavond. Ik denk wel 10! Wanneer je in een voertuig gaat waar al een team genoot in zit crashed BF vaak en ook random echt veel gisteren en vandaag. Ook vrienden hebben er last van.

Je kan me nog wel toevoegen, maar weet niet of ik het nog ga spelen tot de volgende patch.
 
Laatst bewerkt:
erg jammer om te horen.
Ben alleen af en toe gun kwijt als ik in lav of tank zit.
Maar zelf geen crashes gehad.
Er moet nog heel wat gesleuteld worden aan het spel.
Al zijn ze in mijn beleving al redelijk op weg.
(Maar waar blijft die DLC nou. Opschieten ! )
 
@ Bart, ik heb precies hetzelfde!
Ik had het zelfs als ik op spawn loop en een tank in ga, dan crashed hij direct naar mijn desktop.
Het was wel toevallig, want het gebeurde naardat ik mijn tanks een paintjob had gegeven.
Nu zonder paintjobs kan ik gewoon mijn eigen tank in.

Als een teammate een painted tank heeft, ga ik er standaard niet meer in, want crashed gegarandeerd. Paupers, fix the game
 
Ik ben daarentegen nog nooit mijn gun of crosshair kwijt geweest. Het is echt super random bij iedereen. Ik speel nu voornamelijk Locker, die is nog wel goed te doen wat crashes betreft bij mij.
 
Nu heb ik de afgelopen 2 dagen wel fatsoenlijk kunnen spelen zonder veel crashes. Gisteren alleen memory leak gehad die het meeste voorkomen met de HD 6950.

Die crashes lijken wel een virus wat af en toe de kop op steekt :icon_question::012:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan