• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 4

ik had bf3 gepreordered staan .. en de meeste dingen die ze vertelden was allemaal marketing en is nooit van de grond gekomen .
in de beta kon je een kuil blazen om in te gaan zitten ter bescherming .. in de final eruit gehaald maar wel gehyped !
en zo zijn er meer dingen .. ik pre order helemaal geen bf game meer eerst zien dan de euro's
 
nog geen melding gehad voor p.c. dus denk het niet .. en bf 4 is ontzettend gesponsord door sony en playstation is altijd 2 weken eerder met uitbreidingen en zo .. zal ook wel een dikke ps deal zijn

ik had bf3 gepreordered staan .. en de meeste dingen die ze vertelden was allemaal marketing en is nooit van de grond gekomen .
in de beta kon je een kuil blazen om in te gaan zitten ter bescherming .. in de final eruit gehaald maar wel gehyped !
en zo zijn er meer dingen .. ik pre order helemaal geen bf game meer eerst zien dan de euro's

Van die kuil had ik nog nooit gehoord.
speel het ook alleen maar op pc dus.
(had inderdaad een leuke optie geweest)
Maar dat marketing gebeuren en dergelijke komt bij zoveel voor.
iedereen is vrij om te spelen wat ie wil.
Zo ben ik al een paar jaar uit gekeken op COD.
En zie daarom weer uit naar de nieuwe BF.
 
Beta valt me tot nu erg tegen. Het is natuurlijk Beta, kan nog van alles veranderen. Heb de framerate redelijk stabiel op m'n 780, maar het is verre van ideaal. Gunplay voelt op een of andere manier ook totaal anders vergeleken met BF3. In BF3 kan ik soms als een beest te keer gaan, BF4 loopt totaal niet...
 
Ik zie me er zelf niet in terug, hoe bedoel je dat precies?
Het schieten wordt erg goed aan persoonlijk.

Framerate erg stabiel, heb je de beta driver draaien die optimized is for BF4?
 
Beta valt mer idd ook erg tegen. Begint teveel een COD-style te krijgen.
Tis ook allemaal wat grof vind ik, BF3 is wat verfijnder in mijn ogen. Maar het is en blijft een BETA, er kan nog van alles veranderen.
Kan ook zijn dat deze beta nog niet eens lijkt op de uiteindelijke game.
We zullen zien.
 
Ik heb ook het idee dat het veel te lang duurt voordat je iemand neerschiet. Ik counter de recoil, ik burstfire, dus het zou allemaal mooi accuraat moeten zijn, maar het valt erg tegen. Dat het allemaal nog niet zo soepel loopt, zal hier aan wel bijdragen denk ik. Ik draai trouwens wel de beta drivers.
Maar het is natuurlijk nog een Beta, ik denk dat de marketing machine mij goed geraakt heeft :) Wachten op de uiteindelijke versie dus, totdat we verdere conclusies gaan trekken.
 
zo als het er nu naar uit ziet niet veel zwaarder dan bf3.
Maar kan me vergissen

de open beta draait zo slecht dat ik niet eens fatsoenlijk kan spelen met mijn setup
in bf3 75 fps alles ultra resolutie 6000x1200
in bf4 beta 23 fps high resolutie 6000x1200

moet nog maar zien . maar van wat ik gespeeld heb laat ik bf4 links liggen.
niets nieuws alleen andere graphics en weapon handling ....
zit ook veel cod invloeden bij
 
de open beta draait zo slecht dat ik niet eens fatsoenlijk kan spelen met mijn setup
in bf3 75 fps alles ultra resolutie 6000x1200
in bf4 beta 23 fps high resolutie 6000x1200

moet nog maar zien . maar van wat ik gespeeld heb laat ik bf4 links liggen.
niets nieuws alleen andere graphics en weapon handling ....
zit ook veel cod invloeden bij

Ik weet niet wat je draait?
Draait heerlijk soepeltjes op me GTX690
Al schijnen velen last te hebben van frame drops op windows7
Ik draai op 8.
(al is er gisteren een update geweest wie weet heeft het geholpen)
En wat Johnny zegt het blijft een BETA.
Dus om nu al conclussies te trekken dat je het spel niks vind wel dat je nog maar 2 game modes kan spelen op 1 map.
Dan ga je toch lekker alleen rond rennen in COD.

Ik blijf BF Fan en erg benieuwd naar het uiteindelijke Game (zeker naar de Commander mode die terug is van weg geweest)
 
Ik weet niet wat je draait?
Draait heerlijk soepeltjes op me GTX690
Al schijnen velen last te hebben van frame drops op windows7
Ik draai op 8.
(al is er gisteren een update geweest wie weet heeft het geholpen)
En wat Johnny zegt het blijft een BETA.
Dus om nu al conclussies te trekken dat je het spel niks vind wel dat je nog maar 2 game modes kan spelen op 1 map.
Dan ga je toch lekker alleen rond rennen in COD.

Ik blijf BF Fan en erg benieuwd naar het uiteindelijke Game (zeker naar de Commander mode die terug is van weg geweest)

ik draai en i5 2500k
2 x hd7970
16gb corsair ddr3
windows 8 64bit
dus daar kan het niet aan liggen

een beta is een representatie van wat je uiteindelijk kan verwachten en is bedoelt om de laatste bugs eruit te halen.
en ik heb sinds mw2 geen cod spel meer aangeraakt ..

maar ik begrijp al dat een bf fan geen comentaar wil horen en dan maar terug grijpt naar de "altijd" te horen zin
dan ga je toch lekker cod spelen ...

ik speel battlefield al sinds 1942 en dessert combat en zie dat het achteruit gaat. bf2 was eigenlijk tegoed voor een opvolger.
alhoewel ik gisteren weer wat mapjes gedaan heb en het toch wel iets heeft.

maar ik ga niet net als bij bf3 vooraan staan om die game te kopen.
lesje wel geleerd na bf3
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan