• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 4

Je begint zelf hier negatief BravoNijN
(En je begon zelf over COD)
:hmm

En ben zelf gewoon enthousiast om weer een nieuwe BF te gaan spelen.
Vandaar dat ik dit topic heb geopend en dan al drie posten te horen dat je het niks vind.
Kan je een reactie terug verwachten.
 
als je naar mijn persoonlijke negatieve ervaring met bf4 moet antwoorden met dan ga je toch rond rennen in cod .. heb je ook geen betere argumentatie op mijn bevindingen.

oftewel je wil niets negatiefs horen
p.s. jij begon over cod :p
 
das waar nu ik terug lees.
Maar laten we voor de rest hier bij laten.
Het was in eerste instantie niet helemaal persoonlijk bedoeld.
En iedereen zijn recht in zijn eigen bevindingen en wat ie wil doen.
Was wel verbaast dat zo veel mensen last hebben van die Fps drop.
Wel dat ik daar zelf geen last van heb.
 
ik was zwaar teleurgesteld omdat mijn systeem op 23 fps draaide en ik nog geen muur kon raken.
gisteren de isntellingen iets terug gedraaid naar alles high .. en toen ging het met 45 frames beter en heb ik zowaar wel wat leuke potjes gespeeld.
er is nog hoop
 
Draai je 13.10 beta driver? Deze is optimzed voor Battlefield 4.
Maar het is nog geen eind product, wellicht nog niet volledige support voor CF/SLI.
Even afwachten
 
Er is overigens gister een update uitgekomen wat wellicht jouw probleem kan oplossen, zie hieronder:

We have rolled out an update on PC for the Battlefield 4 Open Beta. This update is mainly aimed at reducing some of the loading issues and crashes that players have been experiencing. Full details below.

Load issue
Fixed some of the issues relating to the long and/or permanent load times that some players have experienced on PC.

NOTE: This should reduce the lengthy load times for some of our players. We will continue to investigate further fixes for this issue. If you’ve been experiencing lengthy load times on PC, please apply this patch, try the Open Beta again, and let us know if this helps.

Miscellaneous
-Fixed various crashes when running Windows Vista SP2 or Windows 7
-Fixed various graphical glitches on PC
-Updated the graphics options screen and introduced full-screen borderless mode on PC

How to apply the update
Start your Origin Client. The download of the Battlefield 4 Open Beta patch should start automatically. Additionally, if you try to connect to a multiplayer game and you haven’t updated yet, you will be automatically prompted to do so.

Join the Battlefield 4 Open Beta on PC by downloading it on Origin.

Learn more about the Battlefield 4 Open Beta

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065670099404285/
 
Ik weet niet wat je draait?
Draait heerlijk soepeltjes op me GTX690
Al schijnen velen last te hebben van frame drops op windows7
Ik draai op 8.
(al is er gisteren een update geweest wie weet heeft het geholpen)
En wat Johnny zegt het blijft een BETA.
Dus om nu al conclussies te trekken dat je het spel niks vind wel dat je nog maar 2 game modes kan spelen op 1 map.
Dan ga je toch lekker alleen rond rennen in COD.

Ik blijf BF Fan en erg benieuwd naar het uiteindelijke Game (zeker naar de Commander mode die terug is van weg geweest)

Klopt inderdaad.
Op Windows 8 schijnt alles prima te draaien.

Ik heb last van framedrops. Vrij irritant. (windows 7)
Maar goed ik blijf erbij. Het is een beta. Punt. :D
 
Is ook zo al hoewel de framedrops met patches minder word, ik draaide met 2 gtx780 op ultra met resolution scale op 175% (beter dan AA) op 2560x1080 iets van 65-75fps met 2800mb videogeheugen in verbruik in windows 7. Ik heb ook nog wel een filmpje er van maar dat gaat wel ten koste van de fps. Maar da tis nu met geforce shdowplay verleden tijd.
 
Krijg hem niet eens opgestart. Als hij de map gaat laden kan ik wachten tot ik in het bejaardehuis terrecht komt, er gebeurd niks. Alleen maar zwart scherm met een dingetje knipperend rechts bovenin.
 
ja het bekende bf3 probleem
ben het sinds de release niet meer gaan spelen
wacht wel een tijdje tot ze het gepatched hebben
kan het niet draaien op ultra met 2 hd7970 en 16gb ram
elke 10 minuten crash
best wel jammer
 
heel soms halverwege stopt een potje ook wel eens.
maar moet zegen dat is 1 op de 10 potjes.
voor de rest vermaak ik me heerlijk.

voor de gene die met een amd kaart spelen. er was al weer een driver uitgebracht .
13.11 Beta8
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Go home ammobox, you're drunk. :sarc:

wkpapc.png
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan