• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?

• Totaal aantal stemmers
    69
Nee ik heb origin begin deze week geinstalleerd en game geregistreerd met dat proxi verhaal.
Ik ga alleen uit van eigen ervaring ipv inet waar veel "getrolled" wordt.

Heb toevallig dit weekend bf3 lanparty (oowyeah : ) en niemand heeft probs gehad met install.
Alleen zoals ik zeg, met het registreren de 27ste. Maarja half Europa wilde toen tegelijk het spel downen /reggen..en dan vinden ze het gek dat de servers over de zeik gaan.

Ik roep alleen m'n eigen ervaring :) ipv uitgaan van "zeikende" gamertjes :p
Waarvan een deel misschien zelfs een PC heeft waar het speel niet eens voor geschikt is.

Had hier ook allemaal vage issues en ik flipte er helemaal van uit.
Uiteindelijk heb ik de hele inhoud moeten downloaden terwijl ik gewoon een hard copy heb aangeschaft.
Na 4 uur downloaden wat Origin zag als een 'upgrade' kon ik eindelijk spelen.
Heel Origin + battlelog is gewoon vaag in elkaar gezet, blauwe maandag software.

Zal dan deels aan de gebruiker liggen :p
Hier ging alles in 1 keer goed en andere die ik ken, hebben ook geen probs gehad met installeren / downloaden.

Alleen registreren ging gisteren stug

Haha ja ik ben eigenlijk ook zo onhandig met die computers :sarc:

Oke volgens mij leest EA mee met dit forum, want letterlijk een paar minuten na m'n vorige post besloot BF3 om het te gaan doen....stopte er na een kwartier volledig zelf mee, maar ik heb nu intotaal wel 18 minuten BF3 kunnen spelen :p

Heb de SP volledig uitgespeeld (5 uur na release al, lol). Vet hoor. Eigenlijk is mijn pc nét niet goed genoeg. Ben nu level 2 online, beetje erin komen online, en heb nog niet echt iemand om mee te spelen, dus, free 2 add fedmas123. (SteamID = same)

Edit: Ik heb totaal geen problemen gehad met installatie ed. Ik heb hem op Origin zelf gekocht, gepreload en klaar. Kon om 1 uur gelijk spelen. Had eerst wat problemen, maar met de laatste nVidia driver totaal geen problemen meer gehad, behalve van het feit dat ik FPSdrops heb (kan je laten zien met Render.Drawfps true in console), maar dat is logisch met mijn i3tje :(

Ik heb een probleem met de multiplayer van bf3, als ik in een server zit gaat het spel vast zitten na een paar minuten spelen, elke keer als ik de server opnieuw start gebeurd het weer.
Het is niet de hele computer maar alleen het spel dat vast gaat zitten.
De drivers van mijn videokaart heb ik geupdate.
Dit is mijn systeem:
- windows 7 home premium 32 bit
- 1 TB Samsung Spinpoint f3
- 800 w cooler master silent pro gold
- NZXT Phantom Black big tower
- Samsung SH-B123L Bulk - LightScribe
- Thermalright Venomous X RT
- Corsair 8GB DDR3-1600 Kit Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
- MSI P67A-GD65 (B3) Socket 1155 Moederbord
- MSI N580GTX Twin Frozr II/OC V255-040R
- 120GB SSD Corsair
- Intel Core i7-2600K 3.4Ghz Processor - S1155

Maar het lijkt mij dat het niet aan het hardware ligt.
Weet iemand waar het aan kan liggen.

Ik heb nog van alles geprobeerd, op verschillende forum's gekeken, maar het spel loopt nog steeds vast.
Mijn computer is nog maar een paar maanden oud, zou het mischien niet aan het geheugen kunnen liggen, want ik heb een videokaart die volgens mij al redelijk veel geheugen gebruikt (msi 580 gtx) of heb ik dit niet goed?
En ik heb windows 7 32 bit met 8 gig geheugen,waarvan hij nog niet eens 3 gig gebruikt.
Misschien toch 64 bit windows kopen, iemand een idee?

Ik heb nog van alles geprobeerd, op verschillende forum's gekeken, maar het spel loopt nog steeds vast.
Mijn computer is nog maar een paar maanden oud, zou het mischien niet aan het geheugen kunnen liggen, want ik heb een videokaart die volgens mij al redelijk veel geheugen gebruikt (msi 580 gtx) of heb ik dit niet goed?
En ik heb windows 7 32 bit met 8 gig geheugen,waarvan hij nog niet eens 3 gig gebruikt.
Misschien toch 64 bit windows kopen, iemand een idee?

-Gebruik je removewat? Anders moet je die verwijderen en windowsloader gebruiken
-heb je punkbuster manueel ge-update? http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654773952043053/

Probeer je video settings eens te veranderen. ipv auto, de zelfde instellingen alleen dan in manual.
Gisteren op de LAN party had iemand daar ook last van.

Na het updaten van PB en de video instellingen op manual zetten bleeft het spel goed draaien.
HBAO hebben we ook uitgezet, ik weet niet of dit ook invloed heeft gehad.

Betreffende PC had 16GB / i5 760 / 4870X2

Als je een originele versie gebruikt, dan heb je removewat en windowsloader niet nodig.
Probeer het eens met 2gb geheugen als dat gaat, omdat je met 32bits werkt en 8gb dus niet eens kan.

Probeer je video settings eens te veranderen. ipv auto, de zelfde instellingen alleen dan in manual.
Gisteren op de LAN party had iemand daar ook last van.

Na het updaten van PB en de video instellingen op manual zetten bleeft het spel goed draaien.
HBAO hebben we ook uitgezet, ik weet niet of dit ook invloed heeft gehad.

Betreffende PC had 16GB / i5 760 / 4870X2

De video instellingen heb ik al geprobeerd, maar wat ik er ook aan verander hij gaat steeds weer vast zitten.
HBAO heb ik ook uit staan.
De drivers van de videokaart heb ik ook al een paar keer veranderd, die staat nou op 285.62.

Even vraagje tussendoor, wat is het verschil tussen:

- Mouse Sensitivity
- Sensitivity

???

Ik merk namelijk dat wanneer je in een voertuig gaat, het kijken erg langzaam gaat (muis bewegingen).

Removewat en Windowsloader zijn voor illegale windows versies te activeren.
Geen van beiden van toepassing voor jou.
Het aantal VRAM van een GPU is niet hoeveel RAM hij gebruikt, maar hoeveel Video RAM hij zelf beschikbaar heeft.
3.25 Gb RAM wordt gelezen door Windows 32bit. Als je de volledige 8 wilt benutten moet je upgraden naar 64 bit. Dit zal sowieso de toekomst zijn.

Ben gisteren even aan het spelen geweest. Staat er een heli, ik denk leuk, even tanks kapotblaffen, word ik binnen 5 sec. gelocked, ik denk ah: Flares.. Oh kut heb ik nog niet. EJECT EJECT!

Lekker kansloos ben je dan zonder flares :p

Op een of andere manier kan ik het toch beter vinden met MW2 dan BF3.. Nu wachten op MW3 en onder tussen maar even verder worstelen met BF3..

Even vraagje tussendoor, wat is het verschil tussen:

- Mouse Sensitivity
- Sensitivity

???

Ik merk namelijk dat wanneer je in een voertuig gaat, het kijken erg langzaam gaat (muis bewegingen).
Mouse sensitivity is de gevoeligheid van je muis, meestal is dit de DPI. Dus hoeveel jij je muis moet bewegen om je muis op het scherm te bewegen.

Sensitivity is meestal in-game en bepaalt dus hoe snel je muis op het scherm beweegt.

Meestal is het handiger om eerst een comfortabele mouse sensitivity in te stellen en dan een in-game sens.

EDIT:
BF3 Limited Edition is verkrijgbaar voor 32.85 bij Wehkamp

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan