• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?

• Totaal aantal stemmers
    69
offline gisteravond uitgespeeld. Meteen op hardmodus gedaan, sommige stukjes moest ik wel 5x opnieuw doen ;-) zo haal je er meer uit nietwaar. Totaal een uurtje of 7mee bezig geweest schat ik.
De coop mode is leuk bedacht maar slecht uitgewerkt:
- geen chat mogelijk (!)
- maar met 2 mensen
Ik heb ook nog neit gevonden hoe je ingame kan praten tegen de hele server, volgens mij kan dat gewoon niet? Vind ik persoonlijk een dik minpunt (zelfs oude spellen als l4d en dod-source hebben dat al)

Ik vind het juist beter dat er geen in-game voicechat is.
Normaal chat je met je party, waar je samen mee in een squad gaat.

Scheelt weer dat er kinderen e.d. zijn die hier misbruik van maken en alleen maar gaan schreeuwen

+ 1 daarvoor. Als je ps3 of xbox speelt, irriteer je je daar helemaal te pletter aan.
Vooral bij de beta op de 360, je had wel chat, maar geen mute ofzo, dus schreeuwende kinderen, muziek, niet zo fijn allemaal...

Ja en ik speelde hem al voor hij uit was (de gekochte versie)
Wat een monster game, nog nooit zulke mooie gfx gezien en draait als een zonnetje op mijn systeem met alle toeters en bellen aan
geen drops onder de 60fps.

In een volgende patch is de flashlight/tactical lights veranderd.

Op dit moment:
MkPxR.jpg

Straks:
Z3E6I.jpg

En een video van Strike at Karkand:

Inderdaad die flashlight buiten is echt te erg, maar binnen in bv Metro mag het zo wel.

IFR. rules :p ik speel er constant mee.
Eigenlijk best lame, want je ziet er alles mee, zelfs dwars over een map.

Ik speel laatste tijd geen BF3 meer, omdat het na +/- 5 tot 10 minuten vastloopt.
Heb al verschillende en de laatste ATI drivers geprobeerd (heb 2x HD5870 in CF), maar nog steeds vastlopers :(
Iemand enig idee of ergens een oplossing gelezen?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan