Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ASUS Xonar Xense Premium Gaming Audio Set (Acoustics powered by Sennheiser)
Een pro is in die definitie iemand die er de kost mee verdient of zou kunnen verdienen.
Simultaan 8 kanalen van analoog naar 24bit @ 96kHz digitaal is dan wel de minimale eis.
Een pro is in die definitie iemand die er de kost mee verdient of zou kunnen verdienen.
Simultaan 8 kanalen van analoog naar 24bit @ 96kHz digitaal is dan wel de minimale eis.
En dan doel ik met deze quote meer op de dislike van Lester..
DUUWDE, dacht je nou dat zon kaartje van 200 euro het beste wat er te krijgen was? Volgens mij zijn geluids kaart 9/10 keer toch CRAP en hoor je nauwelijks verschil!
Nja, dat is overdreven hehe.
In de Pricewatch staan de betere kaarten te koop bij ongeveer 6 winkels, vergeleken met het gros wat de concurentie aanbied, welke in 20+ winkels te koop staat.
Zal het in een andere zinsopbouw zetten:
"IMO zijn de Auzentech Kaarten het meest 'Pro' waar de doorsnee consument nog redelijk aan kan komen."
Klopt die prijs wel, samen met headset? Heb voor die Xonar van mij alleen al rond de 200 euro betaald, en hier krijg je nog een hoofdset bij :icon_eek: