D
Deleted member 42
Guest
ik zit met volgend probleem, een kleine week geleden heb ik mijn pc 24u laten aanliggen voor folden... allemaal geen probleem. Ik start de pc de ochtend erna omdat mijn vriendin er moest op werken. nog altijd gn probleem tot in windows kwam... bluescreen bij inloggen. reboot hetzelfde... ik kwam dus in een "cirkel" terecht, de pc bleef rebooten tot hij niets meer deed... maar echt niets.
dan ben ik beginnen troubleshooten :
1 ram dichts bij CPU slot
booten zonder hdd,dvd, gpu ...
dat gaf allemaal geen resultaat
dan kwam ik tot besluit, Mobo is dood. Ja ok opgestuurd naar azerty. RMA liet mij weten dat het mobo nog werkt!!!
Nu heb ik al een nieuw mobo besteld, want in principe niet erg is want het ander mobo gebruik ik voor backup pc of iets anders...
Nu wil ik testen wat echt kapot is. Ik heb van een vriend corsair rams mogen gebruiken, morgen worden die getest. Ik ga mijn Q9450 op lucht testen. Ook het nieuwe mobo.
heeft iemand nog tips?
Ik heb ook mijn PSU getest met een PSU tester, en de voltages zijn nog inorde dus dat mag het niet zijn. Ook start mijn PSU nog een andere pc op.
dan ben ik beginnen troubleshooten :
1 ram dichts bij CPU slot
booten zonder hdd,dvd, gpu ...
dat gaf allemaal geen resultaat
dan kwam ik tot besluit, Mobo is dood. Ja ok opgestuurd naar azerty. RMA liet mij weten dat het mobo nog werkt!!!
Nu heb ik al een nieuw mobo besteld, want in principe niet erg is want het ander mobo gebruik ik voor backup pc of iets anders...
Nu wil ik testen wat echt kapot is. Ik heb van een vriend corsair rams mogen gebruiken, morgen worden die getest. Ik ga mijn Q9450 op lucht testen. Ook het nieuwe mobo.
heeft iemand nog tips?
Ik heb ook mijn PSU getest met een PSU tester, en de voltages zijn nog inorde dus dat mag het niet zijn. Ook start mijn PSU nog een andere pc op.