• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Andere CPU koeler voor full block

Hiya,

Ben bezig met een nieuwe setup :
Zat te kijken naar een full block voor mijn MSI X99 Godlike Gaming en ik kwam terecht op de :

Bitspower MSI X99A GODLIKE GAMING Nickel Plated Full-Covered-Block (Clear) - BP-WBODINMIX99FCBNPAC-CL

Volgens de plaatjes hier :
Bitspower MSI X99A GODLIKE GAMING Nickel Plated Full-Covered-Block (Clear) [BP-WBODINMIX99FCBNPAC-CL] : Bitspower Taiwan On-Line Shop

En volgens de reviews is dat niet de beste CPU koeler, is deze ook aan te passen naar een andere CPU koeler zonder de full block opties te verliezen?

Of is dit niet mogelijk?

Roland
 
Je kan geen ander blok eronder zetten, want de uitlijning moet exact hetzelfde zijn als het blok erboven.

Welke reviews heb jij gelezen overigens?

Ik heb in mijn Cross Desk ook een FCB oplossing en dat houdt mijn CPU heel goed koel.
Misschien dat een ander blok tijdens load iets beter koelt, maar dat is voor mij en de meeste mensen tegenwoordig niet noodzakelijk.
Als je zwaar gaat overclocken en zo hoog mogelijke scores wilt neerzetten, dan kan het wel nodig zijn om te kijken naar die paar graden verschil.
 
Ja dat dacht ik al, dat werkt niet inderdaad.

Er is niet heel veel bekend over dit blok icm dit moederbord, ik kwam er via via op. Ik moet deze nog even opnieuw opzoeken. Het is dan wel weer jammer dat hij niet in het zwart leverbaar is.

Het zal niet gaan om extreem clocken, wel een goede clock op mijn 5960x. Maar 5-8 graden kan natuurlijk een hoop uitmaken ;P

Het gaat natuurlijk om de Bitspower Summit EF : http://www.highflow.nl/water-blocks...ic-top-version-bp-wbcpuiac-cumbkcl.html?sl=NL

Niet de best presterende.

EPhT0PS.png




Hmm volgens deze review is het dan wel weer goed :
http://thermalbench.com/2015/04/30/bitspower-summit-ef-cpu-waterblock/6/

Achja ik weet voldoende, thanks Freddy :)
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
stefan787 Intel Core i7 3820 of en andere 2011 socket cpu Gevonden 0
M aqua computer high flow next en andere zaken Waterkoeling 0
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
F Arcade Stick en andere items HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy Cable Combs voor Cablemod kits (andere kabels met circa 2mm diameter) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M Meer druk nodig, dubbele d5 of andere. Waterkoeling 4
K Corsair Obsidian 650D (advies voor andere fans) Cases en Modding 2
T Andere fans nut? Waterkoeling 5
gerjanlubbers [CANCELLED] Teruil case , voor andere case :) Verkocht 1
Freddy Beveiliging van jouw PC, gamegear en andere spullen thuis HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E Xigmatek Asgard 381 en wat andere zaken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
W 1videokaart veel warmer als de andere Waterkoeling 9
DieHard Highflow Forum malware waarschuwing (link naar een andere site) HighFlow Forum 3
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
Stephan---pro Alienware aurora overbouwen naar een andere kast Cases en Modding 20
K Antec 620 (andere fan) Overige Koeling 4
hondaygo Bedrading andere volgorde, kan dat? Electronica 10
bundymania [Bundymania User Review] Mora 3 und andere übergroße Radiatoren im Testcheck HighFlow Product Reviews 8
L EVGA videokaarten beter dan andere merken? Hardware & Software 31
Alex Wat zijn jullie nicknames op andere fora? Algemene Discussies 8
Demolisher Bitspower True silver/gold fittingen en andere nieuwe producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
k.3nny Algemene discussie topic "andere builds" Overige Builds 138
G pc piept door andere voeding. Hardware & Software 8
K Andere slangen Waterkoeling 22
M Cooler master haf 932 met andere front fan Overige Koeling 4
Slader lian li PC-A71F / PC-A70F en andere kasten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 17
stravinski andere powerswitches? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
maomanna P5E WS PRO flashen naar andere bios Overclocking 9
stravinski mijn ervaring met Highflow (geen enkele andere shop kan hieraan tippen) HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
Freddy D-Tek v2 en XSPC Edge op voorraad! (en vele andere) HighFlow Computer Cooling Shop 6
HighFlow Alphacool Core 1 CPU waterblok, alle versies uit voorraad leverbaar HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Sanders Supercool Direct Die 13th gen CPU block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 amd ryzen cpu 5000 series Hardware & Software 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
J CPU ineens 99c Waterkoeling 24
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1200 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J Cpu nog heet Waterkoeling 10
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1700 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 GPU waterkoeling advies gevraagd. En CPU mee waterkoelen? Advies Waterkoeling Setup 90
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
J Custom loop voor cpu Waterkoeling 0
J Lga 115* cpu block voor socket 1200? Waterkoeling 8
P Bios update en cpu koeling Hardware & Software 2
Jason Bitspower CPU Block Summit EF-X Golden - BP-WBCPUEFX-GD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan