ShaquilleMoreno
Senior Member
Ik wil mijn kast goudkleurig laten anodiseren zoals misschien wel bij menigeen bekend is op dit forum. Ik kan dit pas laten doen als ik mijn zijpaneel geleverd krijg vanwege evt. kleurverschillen. Hopelijk is deze binnen een aantal weken leverbaar. In de tussentijd heb ik mooi de tijd om jullie menig te vragen over iets waar ik niet echt uitkom.
Mijn vraag;
Het bovenpaneel van mijn kast heeft drie gaten met mesh grill covers erin (zie plaatje). Nu kan ik alles goudkleurig laten maken incl de mesh covers of de mesh covers zwart laten.
Wat denken jullie? Of alles wordt dan goud of ik breek het een beetje met zwart. De mesh grilletjes worden evengoed vastgezet met zwarte inbusboutjes.
Mijn vraag;
Het bovenpaneel van mijn kast heeft drie gaten met mesh grill covers erin (zie plaatje). Nu kan ik alles goudkleurig laten maken incl de mesh covers of de mesh covers zwart laten.
Wat denken jullie? Of alles wordt dan goud of ik breek het een beetje met zwart. De mesh grilletjes worden evengoed vastgezet met zwarte inbusboutjes.