• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

All-round Media Center

Xelation

Off-topic Extraordinaire
En daar zijn we weer :016:

Wat hebben we en wat willen we :037:

Op het moment kijk in de voorkamer films op een AC Ryan PlayonHD Mini 2, aangesloten op de versterker (Onkyo SR-806) set via HDMI verbonden met het netwerk waarvan ik films kijk vanaf de Nas Server (LG N2R1DD2).

Muziek kan ik afspelen vanaf de computer en iPhones doormiddel van de Airport Express-en die zowel in de voorkamer als slaapkamer (ook hier staat een AC Ryan PlayonHD Mini 2) staan op de versterker bij de TV en/of die bij de computer staat.

Nu wacht ik eigenlijk al 10 maanden op de AC Ryan Fluxx, maar die is al tig keer uitgesteld en hiermee kan ik nog steeds niet wat ik nou echt wil.

Ik zoek namelijk de combo van een Media Center, Sonos Zoneplayer 90 en AC Ryan PlayonHD Mini 2 in één.

Naast alle films en eventueel simpel browsen/youtuben op het apparaat, wil ik ook muziek afspelen vanaf mijn iPhone zonder dat de TV aanstaat.

Waar ik ook naar zoek, ik kom telkens op dit apparaat uit:

- Zotac ZBOX AD02 AMD Fusion E350, HD6310 & WiFi

zbox-plus.jpg


zotabxzox.jpg


10d.jpg


Leuke barebone van rond de €190,-, zelf geheugen in prikken van 8GB ad €38,- en een Crucial M4 SSD 64GB ad €88,-.

Heb al een Apple Wireless keyboard en Mouse, heb dan alleen nog een mini Bluetooth 3.0 dingetje nodig ad €12,50.

Dan zou ik dus met €328,50 klaar zijn?

Mijn vraag is o.a. wat vinden jullie van deze keuze? Bestaat er een app voor de iPhone waarmee je bijv. XMBC kan bedienen zonder dat de TV aanmoet? Hoe is jullie ervaring met draadloze keyboards (specifieke die bedoelt zijn voor Media Centers, klein, draadloos, touchpad etc.)?

Thnx,
Xel!
 
Tevens is het slim te wachten op een opvolger van de Zotac ZBOX ADO2 omdat MSI binnenkort uitkomt met de MSI Wind Box DC100 met een AMD Brazos Dual Core E-450 (dual-core) (1.65GHz) ipv van de AMD E-350 APU Platform (dual-core) (1.6 GHz) die in de Zotac ZBOX ADO2 zit.

Maar wil persé een Barebone, want dan ben je goedkoper en met betere hardware uit.
 
Beste Xelation, heb je er zelf niet overgedacht om een HTPC te bouwen.

Ben er namelijk zelf ook mee bezig.

Xbmc heeft een goede app voor de iPhone die voor de ipad is nog niet helemaal super..

Ben zelf momenteel ook aan het testen een beetje. moet alleen nog een HTPC behuizing hebben, is wel moeilijk om een keuze te maken moet ik zeggen.
 
Hangt er een beetje vanaf welke specs die je erin wilt hebben natuurlijk.. er zijn veel verschillende soorten en je hebt echt alles in één.

Maar kan begrijpen dat je goede specs wilt hebben en dan ga je natuurlijk er snel over heen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
K zwarte "mesh 1mm round" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
pilotter Mesh Panel 500x500x1mm Round Style Black Cases en Modding 5
Freddy Welke lichtgewicht "all-round" objectief voor spiegelreflex camera? Fotografie, Film en Video 8
Traxtorm All-round Systeem Hardware & Software 8
bundymania [Bundymania User Review] UGOOS UT4 Android Media TV Box (GER) HighFlow Product Reviews 0
C Media / tv meubel koelen Overige Koeling 13
volcom Zelf Nas / media server bouwen Hardware & Software 3
dark viper zwolle [VERKOCHT] Thermaltake DH202 media center Verkocht 1
Wouter Gebruik jij social media site's zoals facebook? HighFlow Forum 27
gunnie_nl Nox media imon Gallery & Build Logs 19
H Media center met NAS Hardware & Software 0
Sw333t [INACTIVE] WD TV HD Media Player Verkocht 5
Freddy HighFlow Social Media @ Facebook, Twitter en Instagram HighFlow Computer Cooling Shop 14
L Media Center + TV Kaart, maar geen beeld/ontvangst? Help Hardware & Software 5
Source Western Digital TV HD Live Media Player HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Johnny [CANCELLED] Nox Media Imon Verkocht 0
Dustyrick media center Hardware & Software 20
E budget pure black media pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
Johnny [Oplossing] Windows media player bug Hardware & Software 6
Edtje Popcornhour Media Player Hardware & Software 38
MASTERBLASTER java ps3 media server. Hardware & Software 5
Thierry Monsoon Free Center Compression Fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan