• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Acer Predator

Nieuw ontwerp incoming!
Moet zeggen het heeft wel iets!
acer_predator_new_01.jpg

acer_predator_new_02.jpg

acer_predator_new_03.jpg


Acer Predator systemen krijgen nieuw ontwerp | Hardware.Info Nederland
 
Nogmaals; het ziet er heel stoer uit, maar de sidepanels voelen in het echt nogal plastic aan. Ik weet niet of ze dat nu hebben verandert, maar dat lijkt er niet op..
Qua design vindt ik het een mooie case, maar de uitwerking ervan is wat mij betreft niet helemaal geslaagd,,
 
Klopt. Het idee van die opklappende voorkant vind ik echt geniaal en ik heb al een paar ideeën waar dat heel mooi in zou staan. Die komen dus op de stapel 'builds voor in de verre toekomst'.
 
Idd, heb zelf een acer en heb er maar één keer echt een probleem mee gehad, dus ik weet niet waar je dit haalt....

De Predator heeft ook een lightscribe cd burnen. Echt vet! Kan je je eigen afbeeldingen op cd/dvd's branden :D Mijn neef heeft de predator @ zn appa staan :D


Btw, kan iemand me zeggen waarvoor dit dient/wat deze zijn :D

acer_predator_new_03.jpg
 
Op mijn stage kregen ze vrij veel Acers binnen ter reparatie, een paar voorbeelden zijn:
  • De HDD in een notebook direct naast de accu stoppen die gloeiend heet kan worden met als gevolg dat de HDD vervangen moest worden omdat deze overhit was geraakt.
  • Recovery disks die niet standaard meegeleverd waren met de desktop en die nog even voor een kleine 50 euro besteld moesten worden bij Acer.
  • Een driver die niet gevonden meer op de site stond die nodig was om een S-ATA harde schijf te laten werken terwijl de aansluitingen op het moederbord zelf zaten.

Of met andere woorden er zijn betere merken voor systemen. Monitor ben ik wel tevreden over van Acer.
 
Op mijn stage kregen ze vrij veel Acers binnen ter reparatie, een paar voorbeelden zijn:
  • De HDD in een notebook direct naast de accu stoppen die gloeiend heet kan worden met als gevolg dat de HDD vervangen moest worden omdat deze overhit was geraakt.
    [*] Recovery disks die niet standaard meegeleverd waren met de desktop en die nog even voor een kleine 50 euro besteld moesten worden bij Acer.
  • Een driver die niet gevonden meer op de site stond die nodig was om een S-ATA harde schijf te laten werken terwijl de aansluitingen op het moederbord zelf zaten.

Of met andere woorden er zijn betere merken voor systemen. Monitor ben ik wel tevreden over van Acer.

Da's heel zeker juist! Maar je krijgt wel een lege dvd van 4.7 Gb ofzoiets, waar je je backup kan van maken. + wnr je acer pc opstart kan je ALT+F10 duwen, en dan krijg je de optie om naar fabrieksinstellingen te restoren. (alt gr, weet niet zeker). Achja, geen problemen gehad buiten degene die ik zelf veroorzaakt had!
 
Ik heb altijd geleerd dat het gros van de computerproblemen de oorzaak vinden tussen hetgeen er tussen monitor en rugleuning bevindt.

Acer heeft ook wel goed werkende producten, heb in 2007 een Acer bij mijn schoonmoeder neergezet. Nog nooit iets over gehoord dat er problemen zijn, terwijl de pc van mijn schoonvader (op bestelling gebouwd bij een shop) al eens opnieuw gebouwd is want het was werkelijk 1 brok ellende.

Vroeger ook nooit gedacht dat ik met een Dell machine zou gaan werken en nu is onze huidige pc een Dell (Optiplex GX260). Ja, hij is slecht op te waarderen en hij is een beetje traag. Maar hij werkt, kan er mee op Highflow.... wat wil een mens nog meer :p.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan