• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Acer Predator

Dat is waarheid als een koe :p.

Enige probleem op dit moment:

080204-738383.gif
 
ding staat te koop bij mediamarkt/saturn en vergelijkbaar, voorkant is te gammel en uit plastic en voelt gewoon te cheap.

Als ze het uit metaal hadden gemaakt was het vele malen beter geweest
 
Als Chiller hem nou eens kocht en verbeterde ... Bijvb. door het wegklappende front vh nodige metaal te voorzien :033:

Het is maar een *hint* :033: Hihi

Ik heb ook lang zitten twijfelen over een Alienware kast. Deze zijn wél los tekoop, hetzij niet officieel via Alienware/Dell maar er staan er genoeg op Ebay. Veelal lichtjes beschadigde exemplaren, of de zogenaamde "open box" items.

Laatst is er op Ebay.de een ALX kast (de topkast mét wc setup dus) verkocht voor een 250€
 
Ik vind dat mensen hier op het forum veeeel mooiere dingen maken dan zo'n kant en klaar prengel! Als ik zelf iets maak vind ik het veel mooier dan uit de winkel. En leuker! (dat voorschuif ding is trouwends heel instabiel.)
 
Sja, ik vind het wel knap als iemand een case neemt die al 'gepimped' is,
en daar nog iets specialers van weet te maken.
Zoals de Level 10/11 van Chiller.
Dat is dus een case waar ik totaal niks aan zou weten te doen, maar hij doet het.
Hetzelfde is het geval bij deze Predator.
een case waar ik geen raad mee zou weten, en dus dikke respect als iemand er nog iets specialers van maakt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan