• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

700bsession

Kan je niet achter die kiertjes van je plexi ding aan de voorkant. Niet zo'n frosted rood plexi doen. Want als je er doorheen kijkt zie je een echte kier en dat is niet echt mooi :p

DSC05104.jpg


EDIT: En dan kan hij ook een hele vierkantje rood licht worden :p Dat is wel geil hoor :D
 
daar kan je nu heel mooi een high flow case badge plakken ;)

Lol, something like this

DSC05126.jpg


Reclame voor Freddy, voor de goeie en snelle service

Kan je niet achter die kiertjes van je plexi ding aan de voorkant. Niet zo'n frosted rood plexi doen. Want als je er doorheen kijkt zie je een echte kier en dat is niet echt mooi :p
EDIT: En dan kan hij ook een hele vierkantje rood licht worden :p Dat is wel geil hoor :D

Your killing me........
Het probleem is dat de smd leds in een rand zitten naast de plex, waar af en toe een sparing inzit, kweet niet of frosted plex dit mooi zal oplossen, maar gaan we ook uitzoeken
 
Okkii,s idee heeft me toch aan het denken gezet, en heb wat strookjes rode plex gezaagd
beetje knippen en plakken, en kier is weg:p

DSC05128.jpg


Moet nog wel ff spelen met de led strips voor een goede licht verdeling, maar het begin is er
Thnx Okkii voor de tip
 
achterkant gefrost laten, Dan komt het licht lekker naar voren!
Denk de zijkant gefrost laten, strips zitten dacht ik aan de zijkanten van het front.

Je zou eventueel de strips in een kleine hoek naar het front toe kunnen plaatsen, dan zou het net iets beter gaan verdelen. Maar dat is sowieso een beetje lastig met smd ledstrips aangezien die niet zo'n grote straalhoek hebben.

En anders, dubbele ledstrips en dan de ledjes versprongen monteren. Zodat de afstand tussen de ledjes kleiner wordt.
 
Denk de zijkant gefrost laten, strips zitten dacht ik aan de zijkanten van het front.

Je zou eventueel de strips in een kleine hoek naar het front toe kunnen plaatsen, dan zou het net iets beter gaan verdelen. Maar dat is sowieso een beetje lastig met smd ledstrips aangezien die niet zo'n grote straalhoek hebben.

En anders, dubbele ledstrips en dan de ledjes versprongen monteren. Zodat de afstand tussen de ledjes kleiner wordt.

Klopt zitten nu in een sleuf aan de zijkant
DSC04901.jpg

kmoet ff kijken of ik de strips aan de zijkant van de sleuven kwijt kan, of anders leds zolderen, kheb nog 3 en 5 mm leds
 
:045: ja, per 3 leds, maar knippen is verliezen.
Ben blij dat ik nu nog nix geknipt had, aan het eind gaan we knippen :s-chainsaw:

Maar zit nu met een andere (overbodige luxe) uitdaging
gisteren een mooie deal gesloten wat betreft nog een GTX470, terwijl ik er zaterdag 1 besteld had, dus het idee is om er 2 te plaatsen.
Maar omdat mijn loop de andere kant op werkt, pomp-360rad-gpu-gpu-cpu-res
twijfel ik of m,n cpu te warm word?
 
Vandaag wat mooie spulletjes van Freddy binnen gekregen

EK-FC470 GTX - Acetal+Nickel

DSC05131.jpg

DSC05130.jpg


EK-FC470 GTX Backplate - Black

DSC05132.jpg


Ik moet toegeven dat ik de afwerking van de backplate slecht vind, ben beter gewend
van EK
Ziet de frees vormen nog zitten

En GTX470 nummer 1, wachten is nog op de 2e, khoop deze week

DSC05129.jpg


Beetje schroeven, plakken en poetsen

DSC05133.jpg


DSC05134.jpg


En klaar is kaartje, alleen nog de pci bracket zwart spuiten
 
Terug
Bovenaan