• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

700bsession

Wordt een dikke mod!

Aleen dat brushed alu voorpanel past nu echt niet bij je complete mod, ik zouw het matzwart maken zodat het bij heel je case past.

was me niet echt opgevallen eerst totdat jij er over begon, denk er ff over na, kijken of ik de goeie spuitbus in huis heb, en of m,n verfskills goed genoeg zijn
 
Hmm, laat ik het zo zeggen, m,n kast ziet er netter uit dan m,n werkplek
Gewoon een zolder, zonder fancy gereedschappen(helaas), alleen maar een boormachine, decozaag, heatinggun, figuurzaag en niet te vergeten dremels
Ik durf het nog niet aan om een foto te plaatsten :002:

Je hebt nog een zolder waar het kan:p
Ik moet het met mn schuurtje, balkonnetje en huiskamer doen:D (die niet al te groot zijn)
 
Foto,s komen eraan.
toch nog ff een vraag, over het blanke lak verhaal
nu weet ik dat het help tegen beschadigingen, maar ben bang dat dit ook weer kleurverschil en glans opleverd
als ik het over mat zwart spuit, toch maar ff vragen voordat ik m,n mooie spuitwerk verpest
 
Nope niet gebruiken!

Blanke lak is bling bling, je heb ook matt blanke lak maar dan word het zijdeglans en dan heb je NOG bling bling, gewoon veel lagen zetten, dan is het als sterker als een paar laagjes.
 
Nope niet gebruiken!

Blanke lak is bling bling, je heb ook matt blanke lak maar dan word het zijdeglans en dan heb je NOG bling bling, gewoon veel lagen zetten, dan is het als sterker als een paar laagjes.

Dat dacht ik al, maar ik dacht ivm beschadigen,
Nu zal dit wel meevallen, want kheb er aardig wat lagen opgespoten
Gisteren avond gelijk maar gedaan

DSC05121.jpg


Before...

DSC05119.jpg


After...

DSC05123.jpg


DSC05124.jpg


:023: Ik vind aardig gelukt, bedankt voor de tip

Vlekken zitten niet op de case, maar op de Lens, ook gelijk maar schoongemaakt :p
 
Terug
Bovenaan