Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat ze bij de Cooler Master fabriek voorrang geven aan hun andere producten.
Want levertijd hiervan is nu weer verschoven naar begin December -_-
Anders bestel ik voor het openstaande bedrag even wat andere hardware van bij jou en bestel ik rechtstreeks via CM? Je laat maar horen wat je er van denkt, als je dat liever niet hebt is mij ook goed hoor. Zo dringend is het niet.
aangezien ik maar 1 module nodig heb en de module bij CM zelf €16 kost (incl fan die ik niet ga gebruiken) + €13 verzending denk ik dat ik toch nog even op jouw ga wachten.
Heb ondertussen al wel weer wat andere meuk in mijn verlanglijst staat dus dan komt dat in een keer mee.
Ok, daar ga ik dus niet meer op wachten... :icon_anal:
Zal de rest van mijn bestelling al plaatsen. MOest je ooit de module ontvangen dan hoor ik 't wel
Ik zal de juiste bestelvermelding etc aan de zending meegeven en een mailtje ter duiding naar het info@ adres sturen.
Het is geen retail product van hun en heeft daarom niet de prioriteit in fabriek.
Tis eigenlijk een reserve onderdeel.
De CM Shop heeft deze bijvoorbeeld wel beschikbaar, omdat ze het uit RMA kasten halen.
Volgens mij is dit een 5 jaren levering plan aan het worden hebben ze geen fout gemaakt joh, bij cooler master freddy? dat het niet duidelijk door gekomen is ofzo
Ik ben toch blij dat ik ze bij Cooler Master zelf heb gekocht.
(De mijne kwamen waarschijnlijk niet uit RMA-kasten want ze waren nog helemaal gaaf. De originele van mij deels staal, waarbij de bestelde uit aluminium bestaan.)