• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Sunbeam Sound Activated Module for CCFL

GijsMF

Junior Member
Hallo,

Zoek nog wat casemodding producten. Ben een beetje aan het hobbyen en wilde hier wat bestellen, maar niet alles wat ik nodig had stond erop. Eerst HF al een mailtje gestuurd, maar na twee weken nog geen reactie op gehad... Dan maar via deze weg.

- ACRyan Radgrillz Stripes Dual 240 (zwart)
Heb al met een template in me kast lopen zagen dus moet hem eigenlijk wel zien te bemachtigen. De 2x120mm versie in het zwart. Freddy, zou je tevens kunnen opzoeken in welke kleuren plexi je de Radgrillz kunt krijgen om onder de zwarte Radgrillz te plaatsen? Maar gaat me eigenlijk nu alleen om de zwarte versie.

- SunbeamTech CCFL's (wit)
Wordt vaak gezegd dat het een van de betere, dan wel niet de beste zijn. Zijn alleen gruwelijk lastig te krijgen, heb twee stuks van 30cm nodig in het wit. Is het mogelijk? Of is anders Revoltec of en ander merk goed aan te raden? En is er ook nog iets voor het regelen van de CCFL's? Hoorde dat de Sunbeam Sound Activated Module niet echt makkelijk meer te krijgen was...?

- 'Rookglas'-plexi
Het is eigenlijk een heel apart soort plexi. Van afstand lijkt het zwart (wat dus mooi past bij de kast) maar als je dichterbij komt kun je gewoon door het plexi heen kijken. Weet iemand hoe ik hieraan kan komen (heeft ACRyan het?) en kan HF zoiets leveren?

DSC01765.jpg

DSC01819.jpg

DSC01596.jpg


Hoop dat deze producten te leveren zijn, kan ik een bestelling plaatsen bij HF :D
 
Was al een week of twee terug, maar omdat ik razend druk ben had ik nog geen tijd een topic aan te maken. Maakt ook niet zoveel uit, hoop dat we er via deze weg wel uit komen. Want heb het spul eigenlijk wel snel nodig... ;)
 
Naar welk adres heb je gemailed?
Normaal gesproken antwoorden we altijd e-mails.

Maar zo kan het uiteraard ook.

AC Ryan is al een tijd geleden gestopt met Casemod producten.
Hun producten zijn dus niet meer leverbaar, tenzij een winkel nog oud voorraad heeft.

De 240 grill die het meest op die van AC Ryan lijkt, is van Aqua-Computer, welke goed leverbaar.
Toegevoegd aan shop:
Aqua-Computer RadGrillz Stripes 2x120mm Black

Zie aanbod van lampen hier:
Lichtbuizen
Voldoende van elk kleur op voorraad, merk is van Revoltec.
De Quad setjes zijn van Sharkoon.


De Sound Controller van Sunbeam is op het moment niet goed leverbaar.
Levertijd onbekend.


AC Ryan is dus ook gestopt met panelen.
Veel mensen hier bestellen hun plexi panelen bij bouwplastics.nl.
Wellicht dat jij jouw paneel daar ook kan vinden.
 
Ik had je een berichtje gestuurd via 'contact', maar maakt niet uit. Bericht is overgekomen en heb antwoord. Rest me toch enkel nog de vraag of de Radgrillz van ACRyan en Aqua Computer exact hetzelfde zijn. Kan het zo niet op internet vinden, maar heb met een ACRyan template de Radgrillz al uitgezaagd, achteraf niet zo erg slim... Maar komen de boorgaten en de afmetingen buitenom overeen met die van ACRyan?

Heb ook nog een vraag over de plexi. Het kwam van deze site af -> Acrylic Sheets - Transparent Colors: TAP Plastics in de kleur 'Transparant Solar Grey', alleen die winkel is in de VS. Weet je zoiets vergelijkbaars wat jij kan leveren of moet ik toch even de inches gaan leren en een paneel in de VS gaan bestellen?
 
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het volledig identiek is, maar het lijkt van wel.
Het zijn eigenlijk gewoon standaard formaten.

We kunnen deze grijs/transparante paneel leveren voor 9,95 euro (400x400mm):

24l4d3c.jpg


Als je interesse hebt, bestellen we het en voegen we het toe aan de shop :)
 
Ik ga er van uit dat op die foto nog folie op zit? Want je zou er in principe wel doorheen kunnen kijken. Ik zag net op Bouwplastics ook 'antraciet getint' 3mm plexiglas. Zal er veel verschil zitten tussen 'transparant' en 'getint'? En heeft het ook nog een merk? Sorry dat ik zon lastige klant ben maar voordat ik aan honderden euro's ga spenderen wil ik wel zon beetje weten wat ik in huis krijg :D
 
Over die radgrill: Ik heb de zilveren ervan en het is "ooooooh" zo mooi he :p Lekker dik materiaal wat niet snel verbuigt en de inbusschroeven zijn ook mooi ;)
Ik had ook de ac ryan template uitgeprint, alleen die komt helemaaaaal niet overeen met deze. Veel te klein ;)

Wat je gewoon moet doen is streepjes trekken met behulp van de radgrill zelf, en dan even met een liniaal erlangs. beetje ruim aan de buitenkant zagen en het moet goed komen ;)
 
Dat klinkt goed Freddy! Nu twijfel ik alleen nog tussen die CCFL panel van Bitspower of zon module van Sunbeam. Vind het zo jammer dat die CCFL Panel een 3.5" is... Hoeveel CCFL's kan je per potmeter aansturen? Is natuurlijk een beetje onzin om een CCFL Panel te kopen die 4x2 CCFL's aankan en je maar 1 potmeter gaat gebruiken...

Zou je die Sound module ook in het zwart kunnen krijgen? Me kast en al me hardware probeer ik zoveel mogelijk zwart te maken :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan