• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

4-in-3 device module

Als je het snel wilt hebben kan je het beste bij de CM shop aanschaffen.

Want deze is pas eind September weer op voorraad bij de leveranciers :(

Das jammer maar wil wel zolang wachten :D
Wil graag alles tegelijk doen, het is niet zo dat ik zeeën van tijd heb om zoiets te fixen ...

Is het mogelijk om het aan de shop toe te voegen Freddy? Dan gooi ik alles in een bestelling ;)
 
Zie hier:
Cooler Master Cosmos S 4-3 device module

Let op, het wordt standaard zonder fan geleverd.
Je kan er dus je eigen fan naar wens erbij bestellen ;)

Bestelling is geplaatst, zal straks de overschrijving doen. :055:

Had wel nog enkele opmerkingen/vragen:
1) Waarom staat er bij totaal waardepunten "17" terwijl als ik de waardepunten in de lijst optel op "885" uitkom?
2) De BTW wordt die onmiddelijk verrekend (buitenlandse transactie) of vorder ik 'm in België terug?
 
De 4-1 module is nog steeds niet binnen.
De leverdatum is nu veranderd naar "onbekend".

Dus we sturen vandaag daarom de rest alvast naar je op en sturen de 4-1 module kosteloos na als we die op voorraad hebben gekregen.
 
De 4-1 module is nog steeds niet binnen.
De leverdatum is nu veranderd naar "onbekend".

Dus we sturen vandaag daarom de rest alvast naar je op en sturen de 4-1 module kosteloos na als we die op voorraad hebben gekregen.

Top, Freddy!

Laat ff iets weten als je weet wanneer de 4-1 module binnenkomt, dan snuffel ik nog eens in de shop! Waarschijnlijk heb ik over "X" tijd weer iets anders in gedachten...

Met zulke service kan ik leven! :041:
 
Heb je in alle zakjes gekeken? Normaal gesproken moet het erbij zitten.

Zal nog eens extra checken... maar heb toch alles al uitgepakt en niets tegengekomen.
Het koelblok voor de GPU zag er uit om in te bijten maar ik denk dat ik dat beter niet doe...

PS: Was ook meer een opmerking voor de grap dan serieus bedoeld hoor!

edit: Doos 3 keer omgedraaid, alles opengedaan, geen snack te vinden... Volgende keer beter! ;)
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
F tool free device HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Fuwa Fuwa How to unbrick your Ipod/phone device! Handleidingen en Installatie Tips 11
Source Dell Streak - Mobile Internet Device / MID HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mannozels Streacom DA2 Front I/O Module HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
alain-s Alphacool Plexi lighting module with cover G1/4 - Long Version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
T Alphacool plexi light module en nanoxia 120mm pwm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
WiSK Nanoxia PWMX Control Module HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Bitspower X-Station Universal Cooling After Module - UV - BP-XSUCAM-UV HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
T Hoe een Bitspower X-Station Multi PSU Module aansluiten? Handleidingen en Installatie Tips 6
arwin74 [VERKOCHT] MIPS RAM COOLER 4 inkl. 4 RAM Module Verkocht 18
alain-s Aqua-Computer RGB illumination module for aquaero 5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t [INACTIVE] Transcend IDE Flash Module IDE 1gb / 2gb Gevonden 1
dopestuff [GEVONDEN] SDram module(s) Gevonden 6
G Sunbeam Sound Activated Module for CCFL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
L Arctic Cooling Accelero Turbo Module Overige Koeling 9
S heatspreader van geheugen module verwijderen Overige Koeling 11
S Artic cooling turbo module over 3 geheugen banken Hardware & Software 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan