Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja idd...
en je NB core ook zo hoog mogelijk (omdat het daar allemaal langs moet) en extra pci-e bus snelheid helpt denk ik ook best omdat je 2 van je kaarten op 8X hebt
Oh ik bedoelde het niet verkeerd hoor, maar ben zelf namelijk erg benieuwd wat je met 2x gtx haalt met physx off.
Kunnen we je ook in het lijstje plaatsen
Oh ik bedoelde het niet verkeerd hoor, maar ben zelf namelijk erg benieuwd wat je met 2x gtx haalt met physx off.
Kunnen we je ook in het lijstje plaatsen
Ik heb het gelezen, maar dat was nou eenmaal de beste bench die ik had. Zit namelijk in een GTX thread van Futuremark omtrent beste score (PhysX enabled).
Zal volgend weekend of die erna weer benchen zonder PhysX. Eens kijken wat nieuw moederbord mij gaat brengen. Eventueel een tweede waterblok op de GTX480.
Kan alvast verklappen dat ATi met rauwe kracht de FPS verslaat, maar zal je verschillende presets presenteren.
Kerel je bent niet te kloppen met die CPU
Normaal haalt de CPU score de totaalscore omlaag, maar bij jou knal 'ie er nog eens een paar duizend punten bovenop!
Mijne dan maar
Wel leuk om te zien dat GPU's redelijk in de buurt liggen van elkaar.