• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bitfenix ["Inspired by Nature"] Gamescom build

Ianovski

Junior Member
Bitfenix ["Inspired by Nature"]

bitfenix_zpsf5302fbb.jpg~original


ianovski_designs_zps1a9304ab.jpg~original


Bitfenix, “Inspired by Nature”

Hierbij presenteer ik mijn allernieuwste project. In nauwe samenwerking met Michel van Bitfenix Benelux. Michel kwam naar mij toe met de vraag of ik hem kon helpen met een build gebaseerd op de Bitfenix Shadow. Een aanbod wat ik niet af kon slaan begrijpen jullie wel dus ik ging de uitdaging aan.

Even een snelle refresh wie ik ben en wat is Ianovski Designs? Meeste mensen kennen me wel van de mods die je hieronder ziet staan. Ianovski Designs is mijn zogenaamde "bedrijfje". Het is niet een echt bedrijf maar naast casemodder ben ik ook animator. Als je het leuk vind wat werk van me te zien, kijk dan op: Ian van der Mijn of https://www.facebook.com/ianovskidesigns?ref=hl

teaser_zps23782982.jpg~original


Zo, genoeg van dat! Het duurde niet lang voordat het eerste pakketje binnen kwam. Nadat ik een review had geschreven van de Bitfenix Shadow, pakte ik mijn Dremel en begon met snijden, zoals ik het meestal die, freestyle! Michel gaf mij één eis aan de case, hij moest voorzien zijn van hout. Ik denk dat hij mijn Kyubu casemod tegen was gekomen haha!

Maar goed. Voordat Michel naar mij toe kwam had ik al plannen voor een casemod. Hij wilde hout, ik wilde ook een paar dingen. Dus waarom niet een combinatie van beide? Volgend op zijn hout eis kwam ik met een thema voor de build, "Inspired by Nature". Aangezien de natuur een van mijn grootste bronnen van inspiratie is moet dit thema geen probleem zijn voor mij. Niets heeft meer schoonheid dan de natuur, de prachtige vormen en kleuren die het heeft zijn perfect. Dus dat is wat ik met deze mod wil gaan doen, een perfecte match maken tussen materialen en kleuren.

Na de eerste paar schetsen en plannen gemaakt te hebben ging in op naar de bouwmarkt, met het plan om wat hout te komen. Maar wat kwam ik tegen in de bouwmarkt? Juist, bamboe.. En hoe toevallig dat ik nou juist zo veel hou van bamboe. Dus ik kocht het, niet wetende wat ik er mee wilde gaan doen maar aangezien ik er van houd om een beetje te freestylen ging ik er vanuit dat ik wel op een idee zou komen. En dat deed ik, zoals jullie zometeen zullen zien in de foto's.

Dus even een kort overzicht van mijn eerste ideeën.
  • Bitfenix Shadow
  • Hout
  • Bamboe
  • 45 graden moederbord
  • Meerder fans in de voorkant

Met deze ideeën in mijn hoofd ben ik begonnen met werken aan de kast, met de volgende foto's als resultaat dus zo ver. De foto's zijn misschien al een beetje ver in het process maar soms vergeet ik wel eens om foto's te maken. Oh en ik wil jullie graag voorzien van goede foto's. Mijn fotografie skills zijn nog niet optimaal maar ik werk er aan. Dus wat feedback op mijn foto's is ook welkom!

Goed, genoeg gepraat, door naar de foto's. En wie houdt er nou niet van veel foto's?

Als eerste heb ik meer van Michel gekregen dan alleen een kast. Hij heeft mij ook een van de nieuwe Bitfenix voedingen gestuurd. En ik moet zeggen, een heel mooi ding! Vooral de pre-sleeved kabels zien er goed uit!

14_zps55d1048a.jpg~original


15_zpsb81ae0fb.jpg~original


13_zps0700b789.jpg~original


Hij heeft mij ook een paar Bitfenix fans opgestuurd. De kleurkeuze was aan hem en het is groen geworden. Een perfecte match voor Mother nature!

16_zps0b38d119.jpg~original


17_zps13cf7463.jpg~original


18_zps644b75d4.jpg~original


En naast dat alles heb ik ook pre-sleeved, groene SATA kabels en groene LED's gekregen. Nogmaals dank aan Michel van Bitfenix Benelux!

Dus, naast dat moois, het moederbord. Dat moest er een zijn van een klein formaat omdat deze 45 graden gedraaid gaat zijn. Gelukkig kon AsRock ons daar te hulp schieten met een prachtig Micro-ATX bordje. De kleur is blauw, maar niet voor lang! >:)

19_zpse4de4d00.jpg~original


20_zps94ebeefc.jpg~original


21_zpsa8b89b76.jpg~original


22_zpsb210d519.jpg~original


Voor dit moederbord wil ik graag Peter van AsRock bedanken!

Oke genoeg met de hardware, door naar het modden. Zoals ik al gezegd heb, ben ik vrij losjes en freestylend gestart met de bouw en had ik niet altijd een camera bij de hand. Maar ik start met idee #1, meerdere fans aan de voorkant. Hiervoor was een bracket nodig. Aangezien ik maximaal drie fans aan de voorkant kwijt kon, zijn het er dus drie geworden.

1_zps08069a48.jpg~original


2_zps89ae1c61.jpg~original


3_zps1862e07c.jpg~original


4_zps29fddc24.jpg~original


Perfect fit!

5_zpsbb1b15a8.jpg~original


6_zps517b74aa.jpg~original


En door naar wat meer natuur, hout!

7_zpsd4180e9b.jpg~original


8_zps47601002.jpg~original


9_zps0e959fcf.jpg~original


Oh, en had ik al gezegd dat ik van bamboe hou? Het idee is dus om de bodem te vullen met bamboe wat gevlochten gaat worden met mooi touw. Hier komen dan LED's onder zodat het licht door de spleten omhoog kan komen. Nog niet helemaal af maar hier een preview.

10_zpsfbd4ffac.jpg~original


11_zps7a4d0e3d.jpg~original


En ouuuuh, wat is dit?? Meer van dat in de volgende update muahaha! >:)

12_zpseb2849e6.jpg~original


Dus, ik zit nog met het volgende na deze grote update. Het aluminium.. Zou ik dit blank laten en opschuren? Zodat het brushed is? Of zou ik het zwart maken? Laat maar weten wat jullie het beste bij de bouw en het thema vinden passen. 1+1=3 dus jullie mening telt absoluut!

Bedankt voor de aandacht, tijd en who knows what!

Adios!
 
Laatst bewerkt:
bitfenix_zpsf5302fbb.jpg~original


ianovski_designs_zps1a9304ab.jpg~original


Update

Niet een hele grote update, maar wel leuk! Ik ben begonnen aan het houten gedeelte van de plaat waar het moederbord op komt. Ik wil met deze houten plaat nog wat leuks doen, denk aan uitzagen. Ik wil iets uit het hout zagen waardoor het aluminium erachter weer zichtbaar wordt. Iets kleins, iets groots, het maakt niet uit maar tot op heden heb ik wel wat ideeën maar nog geen IDEE. Als je begrijpt wat ik snap.

Goed, verder zijn de frontpanel en fans opgestuurd naar mijn sleeving held Tim aka Hukkel. Deze worden voorzien van mooie zwarte sleeve zodat de kabels netjes en onopvallend weggewerkt kunnen worden uiteindelijk. Ik heb besloten om voor het overige aluminium te kijken wat mooier is, zwart of gebrushed. Dit lijken mij toch de twee mooiste oplossingen en hiermee hou ik het aantal verschillende materialen toch een beetje in de hand.

Hier dan de foto’s die iedereen natuurlijk wil zien!

Aanschouw hier het schuine moederbord!

1_zps91a60a52.jpg~original


2_zps2dab1dc4.jpg~original


En dan voegen we een vleugje hout toe.

3_zps3313e7a3.jpg~original


4_zpsd0ea3cfd.jpg~original


Met dit als resultaat!

5_zpsaa182c9f.jpg~original


6_zpsfd32771d.jpg~original


Dat was het voor nu. Let me know what you think! En feedback is uiteraard altijd welkom!

Adios!

Ps. Kan een moderator het "Gamescom build" gedeelte uit de titel halen, dit gaat helaas niet door.
 
bitfenix_zpsf5302fbb.jpg~original


ianovski_designs_zps1a9304ab.jpg~original


Update

Dag mensen van het goede leven! Ik heb hier voor jullie een update met een redelijk grote hoeveelheid aan foto’s. Daarom ga ik ook proberen de tekst zo minimaal te houden.

Ik ben aan de slag gegaan met tot nu toe één van de lastigste dingen, het i/o paneel van het moederbord. Hiervoor had ik aluminium nodig want dit was op. Ik dus met mijn goede gedrag naar de bouwmarkt, nergens alu te krijgen. Uiteindelijk vandaag (zondag) in de stad toch een stuk kunnen vinden en meteen aan de slag te gaan, ik had 3 dagen mijn geduld om hieraan te beginnen opgespaard dus vandaar! Het uitzagen e.d. was niet zo’n probleem maar het ombuigen… wat een *** klusje zeg haha. Vooral met de gelimiteerde gereedschappen die ik heb liggen. Op dat soort momenten zou ik toch graag een mooie werkplek willen hebben. Maar goed, al met al, toch tot een goed resultaat kunnen brengen.

Verder heb ik mij ook gebogen over wat oplossingen voor de cablemanagement. Daar nu eerst wat foto’s van voordat we door gaan naar het mobo.

1_zpsf3ab57ba.jpg~original


2_zpsba37ce6c.jpg~original


Even een klein overzicht. De kast is nu heel makkelijk stap voor stap in elkaar te zetten.

3_zpsa34bee2e.jpg~original


Tweede hoekprofiel erbij. Hier komt de bamboe dus op te liggen.

4_zpsc90e8d7c.jpg~original


5_zps6063a99b.jpg~original


Kabels kunnen dan op deze manier onder het bamboe terecht komen.

6_zpseaaea39a.jpg~original


7_zps7e8d728d.jpg~original


8_zpse20446ab.jpg~original


9_zpsc655d1f0.jpg~original


En nadat deze gaten klaar waren, wat nogal een karwei was, zijn de kast en ik even gaan relaxen. Zie hier de kast in zijn natuurlijke habitat.

10_zpse0aadd5e.jpg~original


11_zps57e8b848.jpg~original


12_zpsfeccfe0f.jpg~original


En dan nu, 45 graden!

13_zps17bb1d2a.jpg~original


14_zps0c301f63.jpg~original


15_zpsa2228cdc.jpg~original


16_zps06ad85db.jpg~original


17_zpse6556991.jpg~original


18_zps56f74b16.jpg~original


Het hout moest ook bijgewerkt worden zodat alles mooi past. Het hou hoeft nu niet vast gemaakt te worden, alles houdt elkaar op de plek.

19_zps71c37266.jpg~original


20_zps7ed1bc42.jpg~original


21_zps41177059.jpg~original


22_zpsa597c99e.jpg~original


23_zps31bcaab3.jpg~original


En nog even passen, kijken, observeren, reflecteren enz.

24_zps138d6fd4.jpg~original


25_zps799f1229.jpg~original


26_zps24828143.jpg~original


27_zps3b3f0e83.jpg~original


28_zps0e0b27df.jpg~original


30_zps7342b15f.jpg~original


Zo, alles past dus mooi. Dat voor deze update! Ik kan nog niet beloven wat ik ga doen in de volgende update omdat ik dat nog niet weet haha, we zullen zien! Op- en/of aanmerkingen zijn uiteraard weer welkom.

Adios!
 
bitfenix_zpsf5302fbb.jpg~original


ianovski_designs_zps1a9304ab.jpg~original


Update

Even een kleine update voor nu. Ik heb bij een winkel heel mooi nylon draad/touw kunnen vinden voor het vlechten/knopen van de bamboe stokjes onderin. Ben ik bijna klaar, kom ik er achter dat ik niet genoeg touw heb |:( 8)7 Lekker handig haha.

Goed, nu moet ik weer terug maar sinds ik zaterdag pas weer in Arnhem ben, komt de rest dan. Desalniettemin zijn hier wat foto's (teasers) voor jullie!

1_zpsa94508ad.jpg~original


2_zps28447447.jpg~original


3_zps94616b87.jpg~original


4_zps1e864567.jpg~original


Zoals je kunt zien is hij ook veel te lang geworden. Door het toevoegen van het touw kan ik 3 stokjes bamboe weg laten. Maar goed aangezien ik het toch helemaal opnieuw moet doen komt dat ook van het weekend. Ik heb ook nog touw nodig voor de bamboe die in de voorkant van de kast komt. Een idee waar het allemaal mee begon maar waar jullie nog niks van hebben gezien >:)

Maar wees niet bang mijn vrienden, de volgende update staat om de hoek!

Adios!
 
bitfenix_zpsf5302fbb.jpg~original


ianovski_designs_zps1a9304ab.jpg~original


Update

Hallo, daar ben ik alweer! Ik hou er gewoon te veel van om jullie updates te geven! :*) Deze keer heb ik twee dingen voor jullie. De schuine plaat waar het I/O panel van het moederbord aan zit is wat veranderd op het gebied van uiterlijk. Ook heb ik nu, omdat het paneel af is, het moederbord vast kunnen maken. En het ziet er toch wel een stuk beter uit als de kast daadwerkelijk staat met het moederbord erin, in plaats van provisorisch op de grond ligt met het mobo erin. Ook heb ik er even een grafische kaart ingelegd die ik nog had liggen voor één van de Cubes. Misschien moet ik maar achter nog zo'n kaart aan haha, hij past perfect! :>

Goed, hier de foto's voor jullie. Beginnend met een facelift!

1_zps8f57b0ab.jpg~original


2_zps08c9b2a6.jpg~original


3_zps9a4dee71.jpg~original


4_zps29fbf627.jpg~original


5_zps9426a41d.jpg~original


Hang in there buddy!

6_zps90af75ff.jpg~original


7_zps6abbc51e.jpg~original


8_zps97fdf278.jpg~original


9_zpsbf007452.jpg~original


En even voor de lolz met het bamboe erin.

10_zpsfcf22187.jpg~original


Sja en dan na een beetje werken, ziet de werkbank er zo uit... De werkbank staat overigens ook in de gang haha! Met daar achter de deur naar een slaapkamer. Sja je moet wat 8)

11_zpsa8698e04.jpg~original


En is het nu tijd vooooorrr... Een preview!!

12_zps1ccf4a6e.jpg~original


Dat was het voor nu! Wat je op de preview hierboven ziet is overigens ook de oplossing voor het andere aluminium. Soms loop je door de winkel en zie je het ineens, dat heb ik trouwens wel vaker.

Adios!
 
exotische case met al dat bamboe en hout, waan mezelf gewoon weer terug op het strand in de Malediven :gek

De gekantelde mammaplank past er goed bij, ik heb wel meer casmods gezien met zichtbaar hout erin verwerkt en ik vind dit toch wel wat hebben hoor. Mooi man :023:
 
exotische case met al dat bamboe en hout, waan mezelf gewoon weer terug op het strand in de Malediven :gek

De gekantelde mammaplank past er goed bij, ik heb wel meer casmods gezien met zichtbaar hout erin verwerkt en ik vind dit toch wel wat hebben hoor. Mooi man :023:

Haha dankje. Mocht je weer naar de Malediven gaan, stop mij dan even in je koffer XD
 
bitfenix_zpsf5302fbb.jpg~original


ianovski_designs_zps1a9304ab.jpg~original


Update

Dag medemodders! Alweer een update voor jullie. Dit maal heb ik in de aanbieding, een geverfd moederbord (heatsinks dan), bamboe en verlichting! En dan ook nog een beetje preparatie voor het verven van de kast zelf.

Laten we beginnen met het moederbord. De heatsinks die hier op zitten waren blauw en dat past natuurlijk niet. Nu liep ik dus laatst door de winkel waar ik dat antraciet verf tegen kwam. Dus ik de heatsinks er af gehaald, geschuurd en geverfd. Ik ben zelf zeer tevreden met het resultaat en heb besloten om de hele kast (waarschijnlijk dan) van deze kleur te voorzien. Hier de foto's van het mobo.

1_zps47730aca.jpg~original


2_zpsbb420f29.jpg~original


3_zps99a040f7.jpg~original


4_zps29da8f9a.jpg~original


5_zps772f6b8f.jpg~original


7_zpscb1eb795.jpg~original


De overige blauwe RAM sloten, daar komt geheugen in dus dit valt dan hopelijk niet zo erg meer op. Want ik ga er niet aan beginnen om deze te verven.

Ook had ik weer meer touw gehaald, een eindje verderop. Meteen maar 15 meter gedaan, dan heb ik in ieder geval genoeg, en voor 0,30 cent is dat nou ook weer niet zo'n ramp. Na alles gevlochten te hebben kwam ik er helaas achter dat hij dus alsnog 1 bamboe stokje te lang is... |:( |:( Maar goed, nu geen zin meer daarin dus dat doe ik op het einde wel overnieuw.

8_zpscff09fec.jpg~original


9_zps9d0953d5.jpg~original


10_zpsac13d81a.jpg~original


Ziet er wel strak uit dacht ik zo. Maar dat is niet alles. Want het bamboe is juist zo leuk met de verlichting die eronder komt. Hiervoor heb ik mooi gebruik gemaakt met de hoekprofielen waar het bamboe zelf op ligt. Ik wilde niet dat het licht zo ontzettend hard naar boven de kast in scheen dus heb het aan de onderkant van de hoekprofielen geplakt en dit bevalt mij goed. Eerst heb ik de hoekprofielen voorzien van een kleurtje. Niet dat dit opvalt maar toch.

11_zps08c6f6ab.jpg~original


12_zps8cda457b.jpg~original


13_zps0124835a.jpg~original


14_zps4040070f.jpg~original


En vervolgens even provisorisch aan mijn eigen pc gehangen. Ziet er leuk uit! Ongeveer wat ik voor ogen had. Vervolgend kwam Tim a.k.a Hukkel80 met de opmerking dat het er bij daglicht heel natuurlijk uit ziet en als het donker is juist meer industrieel, en dat klopt ook wel. Leuk effect wat ik zelf niet zo snel had gezien.

15_zps48040996.jpg~original


16_zps1ee513b4.jpg~original


En dan als afsluiter. Hij ligt weer helemaal uit elkaar haha. Ik ga aankomend weekend eens zorgen dat alle gaten gezaagd zijn (de cablemanagement holes zitten er al in maar daar volgende keer meer over) en als dat gebeurd is dat gaat alles geschuurd worden en in de verf, antraciet dus. Hier een foto van de huidige status.

17_zpscc59ad0f.jpg~original


Dat was het voor nu. Laat me weten wat jullie vinden! Tips, kritiek en dergelijke zijn welkom (dat moeten jullie zo onderhand wel weten lijkt me :9 )

Adios!
 
bitfenix_zpsf5302fbb.jpg~original


ianovski_designs_zps1a9304ab.jpg~original


Update

Zo, al weer bijna 2 weken geleden sinds de laatste update... Dan kan natuurlijk niet, dus bij deze, een nieuwe update! Maar zonder gekkigheid, ik ben dan ook wel druk geweest. Sinds vorige week woon ik weer ergens anders aangezien ik in september met een nieuwe studie ga beginnen in Breda (schijnt een gezellige stad te zijn :? ) Maar ben dus druk geweest met verven, verhuizen enz. Plus dat het ook niet even in de buurt is dus reizen kost ook wat tijd.

Maar naast dat heb ik ook niet stil gezeten met het casemodden. Ik ben in de "verf-fase" aangekomen en gezien mijn beperkte ruimte om te kunnen verven moet alles stuk voor stuk, en dit duurt ellendig lang. Maar bijna alles is nu geverfd, zeg maar alles afgezien van de achterkant. Er hangen op het moment van typen nog 4 stuks hoekprofielen te drogen en deze zijn cruciaal voor het in elkaar zetten van het geheel dus dat wordt de volgende update (die jullie dit weekend al kunnen verwachten mocht alles meezitten want ben de komende twee dagen weer wat drukjes). Maar desalniettemin heb ik wel een mooie update voor jullie met een twintigtal foto's. Ik zou zeggen, sit back and enjoy!

Goed, we beginnen met de voorkant van de kast. Geen idee eigenlijk of ik jullie OOIT al heb laten weten of zien wat hier nou eigenlijk het idee voor was, en dit terwijl het de eerste stappen waren in het proces. Het gat aan de voorkant waar bamboe achter komt was eerst de helft zo klein, alleen de bovenkant. Maar ik vond dit niet passen bij de lijnen van de kast zelf en heb het een stuk groter gemaakt. Daarna hebben we weer wat zitten vlechten en voilá! Zie hier het resultaat. (Het logo wil ik er zo op plakken maar moet nog kijken hoe en wat)

1_zps65c4ea3a.jpg~original


2_zpsaa9bc7dd.jpg~original


3_zpsc1d5879e.jpg~original


4_zps3f32e437.jpg~original


5_zps7c1f9b93.jpg~original


Goed, verder met het verven. De hele binnenkant van de kast is voorzien van enkele lagen antraciet verf met een hamerslag textuur, net zoals op de heatsinks van het moederbord. Het is helaas niet op elke foto goed te zien, dit is jammer want in het echt ziet het er goed uit! Maar dat moeten jullie dan maar van mij aannemen.. Of een keer langs komen natuurlijk :p

6_zps52bfd99c.jpg~original


7_zps564d81af.jpg~original


8_zps56d81f70.jpg~original


Op deze foto zou je de scheiding tussen antraciet en zwart moeten kunnen zien denk ik. Onder is zwart en zodra je "in" de case komt is het antraciet.

9_zpsd89781e9.jpg~original


10_zpsc5fcb63a.jpg~original


11_zps7bd4870a.jpg~original


Nog een poging om het verschil te zien.

12_zps8ba66e25.jpg~original


13_zps2cf10eef.jpg~original


14_zpsb2bcc144.jpg~original


Plaat voor het moederbord ook geheel van kleur voorzien!

15_zpsecc1dd8a.jpg~original


16_zpsdf4b62f6.jpg~original


17_zps5195ba0a.jpg~original


18_zps4eab359f.jpg~original


Klein overzicht van losse stukken. De achterkant van de kast ontbreekt hier. Voor de rest is het volgens mij wel zo ongeveer de hele kast. Oh en natuurlijk ontbreken de hoekprofielen die nog te drogen hangen.

19_zps3998c77d.jpg~original


Binnenkort dus meer! In de volgende update zou ik foto's maken van het stap voor stap opbouwen van de kast, mijn oplossing voor de stroomkabel van de voeding en overige kabels uit het I/O en dan dus ook de achterkant van de kast. Ik hoop dat jullie het net zo mooi vinden worden als ik 8)7

Stay tuned!

Adios!
 
Hij is weer mooi, goed bezig! Het enige wat me ernstig dwars zit is die fan die tegen de voeding aan zit... :p
Succes met het verdere knutselen!

Thanks! De fan in de voeding wordt omgedraaid dus in principe blaast die voorste fan nu gewoon in de voeding en gaat het er via de onderkant weer uit, moet helemaal goed komen denk ik.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
volcom Bitfenix prodigy m windowed side panel zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Hightower bitfenix kabels levertijd? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
F BitFenix PWM fan extension 30 cm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
D Bitfenix losse sleeved psu kabels verleng stuk op corsair ax760i of ax860i Hardware & Software 2
U BitFenix Hydra Pro modden in 5.25inch lege optical drive casing Cases en Modding 2
Evanix Bitfenix Recon (white) Fancontroller HighFlow Product Reviews 0
Blokmeister LED mod op Bitfenix Shinobi XL white Cases en Modding 0
gerjanlubbers Bitfenix project silver. Gallery & Build Logs 1
R [VERKOCHT] BitFenix Merc Alpha Verkocht 2
D WC in een Bitfenix Prodigy Advies Waterkoeling Setup 28
Cygnitr0n Bitfenix Custom front panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
R Bitfenix Prodigy Windowed Side Panel White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Cygnitr0n Bitfenix Alchemy Multisleeved Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
NAVYVIPER Bitfenix 4-Pin 12V Verlengkabel - 45 cm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
M Watergekoelde Bitfenix Prodigy Gallery & Build Logs 21
l3p [VERKOCHT] 5 x BitFenix Spectre Pro Led Red 120mm Verkocht 4
l3p [IN-ACTIVE] Compleet BitFenix Alchemy Premium modding series pakket Verkocht 4
R Bitfenix Spectre pro led fans - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
psyduck170 Bitfenix Recon White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
tomasvanderpijl Bitfenix verleng kabels HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J BitFenix Spectre PRO 230mm Fan/ White led HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Thierry Bitfenix 200mm Spectre Pro LED White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Thierry BitFenix M-ITX Prodigy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 29
Besje BitFenix Recon fan controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
psyduck170 BitFenix extension cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
7 BitFenix Alchemy LED Strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 17
M bitfenix shinobi XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
K BitFenix Spectre Pro Led Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
J Bitfenix Outlaw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Sw333t Bitfenix spectre™ all white - 200mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
A BitFenix Shinobi Window Case Review HighFlow Product Reviews 7
S Internal USB 3.0 Adapter bitfenix HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
P Bitfenix Alchemy Kabels HighFlow Product Suggesties en Nieuws 88
R BitFenix Survivor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 36

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan