• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Feedback Webshop 2.0

Freddy

Administrator
Forumleiding
We hebben de nieuwe webshop nu al aantal dagen draaien.
Graag zouden we jullie feedback over willen ontvangen.

Heb je foutjes gezien of heb je verbeterpunten voor de webshop (en/of facturatie), graag even melden in deze topic.
Dat stellen we zeer op prijs!

Alvast bedankt.

Huidige buglist:
- Producten met korting in kolommen: breekt de layout (regel met tekst te lang)
- ...
 
Als ik wil bestellen kan ik geen andere betaal opties selecteren, als ik bijv op Ideal klik krijg je even dat gele loading schermpje te zien en daarna sprint de selectie weer terug naar de originele staat, bankoverboeking, ook kan ik de verzend wijze niet aanpassen, daar heb ik hetzelfde probleem dat ie weer terug springt.
 
Als ik wil bestellen kan ik geen andere betaal opties selecteren, als ik bijv op Ideal klik krijg je even dat gele loading schermpje te zien en daarna sprint de selectie weer terug naar de originele staat, bankoverboeking, ook kan ik de verzend wijze niet aanpassen, daar heb ik hetzelfde probleem dat ie weer terug springt.

iDEAL en PayPal is heel eventjes uitgeschakeld voor enkele verbeteringen, dit komt straks weer terug :)
 
feedback

Gisteren met bestellen, 2 foutjes tegen gekomen.

1e. Items verwijderen zorgde voor verdubbeling van alle artikelen in de winkelwagen, zoals hiervoor beschreven.:101:

2e. Waardepunten voor korting geven een fout bij Ideal transactie. Melding: incorrect bedrag. Neem contact op met webshop.

Bij deze.:badgrin:
 
Laatst bewerkt:
ik kan inderdaad geen items verwijderen in de winkelwagen
alleen alles verwijderen werkt wel
daar ik constant aan het zoeken en verbeteren ben ,blijf ik nu me winkelwagen leegmaken en opnieuw aanvullen
voor de rest complimenten voor de shop en het forum ,mag ook wel gezegd worden..
 
Wat mij opvalt is dat ik geregeld uitgelogd word na het sluiten van m`n browser. Ik heb verder niks aan m`n cookies gedaan, geen veranderingen gedaan aan m`n browser en niet op uitloggen geklikt of weet ik het wat. Dit probleem had ik eerder nooit.
 
dat werkt weer wel hier ,al 10 keer gedaan ,echter ik ben ik weet niet hoelang bezig ,en wil je aantallen veranderen telt hij alles op
ik zat aan de 160 euro wat correct was ,echter na aanpassingen aantal dus 2 meter slang ipv 3 enzovoort is het 1600 euro ,wordt er horentjesdol van heb nu geloof ik 16 rev 3 koelblokken in me wagen liggen
kan weer opnieuw beginnen,maar dit komt ongetwijfeld goed ;)
 
Ik vind het vreemd dat bij alle onderdelen in het groen "In stock" staat. Pas als je over het kleine prentje gaat met je muis krijg je te zien dat het niet in stock is. Ik beweer niet dat het opzettelijk is maar dit komt enigszins misleidend over. Ik gebruik Ubuntu en Gentoo Linux met Google Chrome of Firefox.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Feedback gevraagd op mijn loop en build Advies Waterkoeling Setup 9
S Freddy...graag feedback op deze producten... HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
T Beetje feedback gevraagd... Advies Waterkoeling Setup 25
k.3nny Het ombudsman topic & (ver)koper Feedback Algemene Discussies 2
LightStar Feedback Systeem HighFlow Forum 7
Havvie Feedback Loop Order Waterkoeling 29
Robin dikte radiatoren webshop details. HighFlow Webshop 5
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Tijdelijke probleempjes met webshop (error 404, pagina niet gevonden) HighFlow Webshop 1
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy Dinsdag 10 - Zondag 15 mei webshop gesloten i.v.m. update! HighFlow Computer Cooling Shop 13
Freddy Testers voor onze nieuwe webshop gezocht HighFlow Webshop 10
vincent opstarten webshop hulp gevraagd Algemene Discussies 35
Viepert Niet te vinden op webshop, tang voor voedingkabels HighFlow Webshop 8
N Super webshop! HighFlow Webshop 0
P Super webshop HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
C Webshop kortingpunten HighFlow Webshop 1
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
Freddy Na flinke update, Webshop weer open! Bugs melden aub HighFlow Webshop 26
Freddy Contest: Nieuwe header voor de webshop! HighFlow Webshop 67
MaartenvdE Prijs op een webshop verkeerd (erg laag), moeten zij leveren als ik bestel en betaal? Hardware & Software 6
Freddy Storing webshop en forum afgelopen weekend HighFlow Computer Cooling Shop 0
Quadcore Forum traag , maar webshop is oke HighFlow Forum 9
Exeon LET OP! Webshop 4AllClients is failliet Algemene Discussies 2
A Webshop paginas springen steeds naar laagste punt HighFlow Webshop 10
aadje93 Beste koelpasta in webshop Overclocking 7
Freddy Webshop Waardepunten Systeem, ideaal voor vaste klanten! HighFlow Webshop 123
Freddy Webshop bereikbaar? HighFlow Webshop 0
Robin Amperés info bij fans in de webshop HighFlow Webshop 11
Freddy Webshop Bug List HighFlow Webshop 92
Freddy Webshop SEO functionaliteit HighFlow Webshop 20
Wouter Probleem met winkelmandje webshop. HighFlow Webshop 2
Freddy HighFlow Webshop Forum HighFlow Webshop 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan