+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Wie kan er een VETTE sig voor me maken?

Senior Member Fuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to behold Fuwa Fuwa's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-May-08
    Credits
    14
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Je kan 't volgens mij wel openen.

Btw. Jullie moeten beiden nog even veel tutorials volgen ^^ no offence, gewoon een tip.

Photoshop kan namelijk veel verder met grafische bewerking.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuwa Fuwa Bekijk Berichten
    Btw. Jullie moeten beiden nog even veel tutorials volgen ^^ no offence, gewoon een tip.
    Ik gebruik PS nu ongeveer 1 maand, dit was mijn 4e creatie . Tuts al zo veel bekeken, maar snap geen ruk van die tutorials. Just click and try werkt voor mij iig redelijk.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member Fuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to behold Fuwa Fuwa's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-May-08
    Credits
    14
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Haha, ik heb serieus honderden tutorials gevolgt, ik kan nu gewoon zelf die shit creŽeren, in het begin dacht ik ook wtf, maarja, keep trying^^

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90

zander olympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of light olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    ik moet nog steeds een aantal goedee blend tutorials van PS opzoeken

JW.
    JW. is offline.
    Senior Member JW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond repute
    Ingeschreven
    Sun 22-Aug-10
    Credits
    414
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Het maken van "strakke" afbeeldingen lukt nu wel aardig, das nu gewoon een kwestie van veel doen en tuts doorlezen.

Maar @ Fuwa Fuwa: Hoe maak je dat krul ding en dat paarse "spul".

@ coolfris: Die vlammen zijn ook gaaf.

@ wwwicked: Kan hem openen!

Destinasian' HighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really nice HighSpeed^'s Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Jan-08
    Credits
    15
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JW. Bekijk Berichten
    Het maken van "strakke" afbeeldingen lukt nu wel aardig, das nu gewoon een kwestie van veel doen en tuts doorlezen.

Maar @ Fuwa Fuwa: Hoe maak je dat krul ding en dat paarse "spul".

@ coolfris: Die vlammen zijn ook gaaf.

@ wwwicked: Kan hem openen!
    Pentool voor die krulding, en dat paarse spul creŽer je door C4D's te gebruiken

Ingeschreven
    Wed 07-May-08
    Credits
    14
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HighSpeed^ Bekijk Berichten
    Pentool voor die krulding, en dat paarse spul creŽer je door C4D's te gebruiken
    Smart guy.

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten