+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling

Junior Member SirDareDeVL is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 27-Jun-18
    Credits
    360
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling

Goedemorgen,

Graag wil ik u het volgende vragen. Momenteel heb ik een Gigabyte GTX 1080ti extreme edition.
    Deze kaart draait nu underload rond de 80graden, wat niet echt bevorderlijk is voor mijn andere onderdelen.
    Nu zat ik te kijken om mijn gtx 1080ti te gaan waterkoelen echt heb ik daar zelf niet zo veel ervaring mee.
    ik zag dat jullie de ''Alphacool Eiswolf 240 GPX Pro Nvidia Geforce GTX 1080Ti Pro M24 - black'' verkochten. nu vroeg ik mijzelf de volgende dingen af:

1 - wat is de levertijd van deze koeler?
    2 - koelt deze koeler naast de chipset ook de vram van de gpu.
    3- is het mogelijk dat jullie deze koeler tegen betaling op mijn GPU zetten en zo ja hoeveel kost dit?

ik hoor graag van jullie wat.

Met vriendelijke groet,

Rob / Sirdaredevl

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Die hebben wij nog niet in onze shop, maar kan uiteraard wel toegevoegd worden.
    Controleer eerst of deze wel past op jouw videokaart, dan kan hier: HWConfig - German

Levertijd Alphacool is in de meeste gevallen binnen 3-5 werkdagen.
    Het koelt ook de VRAM, het vervangt immers de volledige standaard cooler.
    Dat is mogelijk, maar niet aan te raden i.v.m. kosten en kans op schade tijdens transport.

Waterkoeling moet je wel leuk vinden om te doen.
    Als je het puur gaat om het omlaag halen van de temperatuur, kan je ook overwegen om wat extra ventilatoren in jouw kast te plaatsen.
    Of bijvoorbeeld deze erbij plaatsen bij jouw GPU:
    https://www.highflow.nl/aircooling/g...ler-black.html

Junior Member SirDareDeVL is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 27-Jun-18
    Credits
    360
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Hey Freddie,

Het gaat mij ook om het overclocken en met maximale uit de CPU halen. en ik vind het leuk om alles watergekoeld te hebben binnen mijn pc. Heb namelijk ook een Corsair H115 pro op mijn CPU zitten. Volgens de configuration van Alpha cooling zelf heb ik het volgende product nodig '' Alphacool Eiswolf 120 GPX Pro Nvidia Geforce GTX 1080Ti Pro M21 - Black''. Echter is de koelingsplaat voor de GPU wel te koop maar niet incombinatie met de radiotor. weten jullie of je de Radiator er los bij kan kopen? Tevens zou ik graag bij jullie in Rotterdam langs komen op de vestiging om de GPU door jullie te laten waterkoelen. kunnen jullie mij een indicatie geven hoeduur dit zal zijn? Graag hoor ik ook een totaal bedrag voor zowel de koeling van de GPU, radiator en monatage kosten?

Ik hoor graag van jullie!

Groet,

Rob

Hierbij de link naar het product
    https://www.alphacool.com/shop/neue-...-pro-m21-black.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Het product is toegevoegd aan de shop:
    Alphacool Eiswolf 120 GPX Pro Nvidia Geforce GTX 1080Ti Pro M21 - black

D
    e levertijd is op het moment helaas nog onbekend, Alphacool is nog bezig met productie van nieuwe voorraad.
    Dit kan nog enkele weken duren.

Het laten monteren is mogelijk, alle info over de mogelijkheden graag even mailen naar sales@highflow.nl.
    Je kan het op afspraak afgeven en dan wordt er z.s.m. aan gewerkt.
    Erop wachten gaat waarschijnlijk niet lukken i.v.m. drukte.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten