+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: CPU block corrosie

Junior WaterCooler dwattel is on a distinguished road dwattel's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 10-Dec-08
    Credits
    671
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11

CPU block corrosie

Mijn CPU block (en dus waarschijnlijk ook mijn radiator) is zwart aan het worden aan de binnenkant, dit komt waarschijnlijk door mijn ThermalTake flow indicator (CL-W0012).
    Ik ben nu bezig met een Innovatek GTX280 koeler aan het plaatsen op mijn graka en voordat ik alles weer inbouw wil ik graag weten of ik mijn huidige CPU en radiator nog wel kan gebruiken.
    Als de kans bestaat dat mijn Innovatek door de huidige onderdelen ook aangetast kan worden ga ik voor geheel nieuwe onderdelen.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Je moet proberen om alles koper te houden.

Als jouw flow meter aluminium is, kan je het er beter uit halen.

Gebruik zoiezo goede koelvoeistof.
    Met Feser One zit je goed.

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Credits
    16
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Was even aan het googlen voor jouw probleem.

Zoekterm: "how to clean corrosion in watercooling"

En toen kwam ik o.a. dit tegen: Clean a water cooling loop

Wellicht handig om te doen in jouw geval.

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.451
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Wat je bij je CPU blok kan doen is deze schoonmaken met een tandenborstel
    Koop een fles Gedistiliseerd water (Kruidvat: 0,50€) en een goedkope tandenborstel (+/- 0,50€).

Gooi gedistiliseerde water in een schoon bakje en maak daarin je CPU schoon.
    Kan hier natuurlijk alleen maar je CPU/VGA blokken mee doen sinds de rest niet open kan

En zoals al is gezegt, een goede vloeistof gebruiken.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten