• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Beste RPG game??

Fuwa Fuwa

New member
Welke RPG games met characters vinden jullie het beste? Die je gewoon offline kan spelen, dus niet WoW of GW e.d.

Ik heb zelf naar veel RPG games gekeken op youtube maar ik vind ze allemaal maar een beetje gewoontjes... niet zeer origineel.

Misschien dat iemand een MUST-HAVE RPG kent?

Zelf heb ik deze RPG games gevonden, nog niet gespeeld maar welke zijn een aanrader?:

-Avancast rise of the mage
-baldurs gate 1+2
-Dawn of Magic 1+2
-Divinity II Ego Dragonis
-Dungeon Siege II
-Newerwinter Nights Platinum
-The Last Remnant
-The Witcher Enhanced Edition

Uiteraard wacht ik zelf nog op Diablo III. :icon_cool:

Gr. YH
 
Fallout 3 vind ik echt de fijnste RPG sinds een hele tijd, al heeft het ook veel FPS elementen. De eerste keer dat ik een Xbox 360 geleend had van een vriend van mij ben ik toen een week lang niet om m'n studie geweest, alleen maar Fallout gespeeld. Was ook de eerste game in tijden waarbij ik echt gewowed was met wat er inmiddels alweer mogelijk was.

De PC die ik nu eidenlijk weer een beetje bijeen heb is ook vooral gebaseerd op wat nog fatsoenlijk Fallout zou kunnen draaien. Misschien zegt dan genoeg...

Oblivion is aardig, maar minder als je Fallout gewend bent. De surroundings en settings zijn vet, maar de gameplay vind ik soms nog wel eens gedoe :)

Tsja, en Fable natuurlijk, als is dat inmiddels alweer een tijdje oud. Voor mij de eerste game die echt leefde met zand op de grond en insecten in de struiken. Heb nu The Lost Chapters voor de oude Xbox (na eindeloos wachten want bijna niet te vinden tweedehands, ze zijn altijd net weg) maar ben nog niet voorbij het einde van de eerste variant, dus ik kan niet zeggen of 't beter is.
Fable 2 vind ik ten opzichte van deel één een beetje waardeloos. Op zich geen onlogisch vervolg, maar waar Fable echt wonderen neerzette voor de apparatuur waar het op draaide vond ik Fable 2 maar een beetje middelmatig. Sowieso zijn ze niet de goede kant op gegaan met de sfeer, maar dat is een persoonlijke mening.
 
Laatst bewerkt:
Torchlight had ik gister even gespeeld, zelf vind ik het tot nu toe een leuk spel, jammer genoeg is de keuze voor de characters beperkt, je kan maar uit 3 verschillende rassen kiezen dat is eigenlijk wel jammer.
Maar desondanks vind ik in het algemeen een leuk spel.

Ik denk dat ik zelf opzoek ga naar oblivion. Het klinkt wel interessant. :)

Ik heb op internet inderdaad veel gehoord over fallout 3, de recensies zijn zeer positief maar dat is niet een game zoals torchlight en fable (correct if I'm wrong)
aan de hand van de filmpjes die ik op YouTube zie.

Ik heb toen ook nog dragon age origin gespeeld maar zoals hierboven werd gezegt was er niet veel actie en ik kwam toen ook niet verder in het spel .__.

Maar heeft iemand ook van het spel Sacred 2 gehoord? Het lijkt mij ook wel een leuk spel. Maar dat moet ik zelf ook maar even naar kijken. :)
 
Ik denk dat ik zelf opzoek ga naar oblivion. Het klinkt wel interessant. :)
QUOTE]
Je hebt nu een mooie Oblivion 4/Bioshock combipack voor zo'n 20 euro bij veel gamewinkels, of je kan de Game Of The Year edition kopen met alle uitbreidingen erbij voor 30.

Maar Fallout is zeker de moeite waard. De filmpjes laten waarschijnlijk voor de actie zien (die bij andere RPG's vaak hack en slash zijn) maar ze laten minder de uitgebreide dialoogopties die je met vrijwel alle NPC's hebt en mogelijkheden zien die je hebt met je character (qua kleding, gear, personality en skills). Ook typerend zijn de gevolgen die beslissingen hebben voor de rest van het spel; ik quicksave vaak even zodat als de uitkomst van een gesprek me niet bevalt dat ik dan weer terug kan :)

Ik moet zeggen, de eerste paar uur voelde ik me ook een beetje verloren in die grote wereld, maar als je de smaak eenmaal te pakken heb laat het niet meer los. Hetzelfde geldt voor Oblivion trouwens, al heb ik het gevoel dat daar nog veel meer spul en interactie in zit dat niet per se relevant is voor (hoofd)missies. Wel leuk voor je speelervaring maar even een half uurtje tussendoor spelen zit er daarmee niet in :)
 
Thanks voor de tip, zal ik zeker aan denken als ik Fallout 3 ga spelen. :D Heb het spel trouwens net geïnstalleerd dus ik zal zeker nog posten wat ik van het spel vind. :)

Mijn verwachtingen zijn al positief dus ga het met tegemoet dalijk spelen. :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy [2023] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy [2022] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
Freddy [2021] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen 2020-2021! HighFlow Computer Cooling Shop 3
HighFlow Fijne feestdagen en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 5
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Freddy [2019] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
Freddy [2018] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 7
Enola beste fan 140 mm voor een rad en airflow? Waterkoeling 11
Freddy [2017] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 10
T Advies beste waterloop setup Lian-Li PC08 budget tot 1000 euro Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy [2016] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen!!! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
P Beste fans voor push/pull combi Waterkoeling 6
AQuAKiNG beste lak voor radiatoren Cases en Modding 5
R s2011 ... goede/beste blokken voor dual proc Waterkoeling 0
D beste voeding voor gtx 770 sli Handleidingen en Installatie Tips 4
volcom beste 120mm rad voor cpu only koeling? Advies Waterkoeling Setup 5
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
S Beste optie voor fitting op EK-D5 Vario X Waterkoeling 4
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
olympus Beste (budget) headset Hardware & Software 11
J Beste verlichting voor in m'n case? Cases en Modding 6
stigma Beste Thermal pads Overige Koeling 1
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
DeKentering Beste setup met de producten die ik heb?? Waterkoeling 3
arwin74 Welke pomp is nu het beste ? Waterkoeling 3
J Beste plek voor mijn radiator Waterkoeling 2
F Welke laptop is de beste keus voor mij :S Hardware & Software 9
A Beste fans voor op H100. Waterkoeling 2
S Water Koeling voor mijn computer Wat is het beste. Advies Waterkoeling Setup 28
jev09 Beste CPU Block (performance) Waterkoeling 11
jev09 Beste Koelvloeistof Waterkoeling 45
Vissa Highflow, zonder twijfel de beste! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
K Goeiemiddag beste mensen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 18
P hoe kan je het beste letters uit een pc paneel halen? Cases en Modding 6
D3T0X Wat is de beste keuze voor oc 2500k? Overclocking 13
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
sir serial Wat is je beste aankoop/deal op pc gebied ooit? Algemene Discussies 34
F wat zijn jouw beste wensen voor 2011 Algemene Discussies 8
maomanna Beste 32" LED TV? Hardware & Software 1
R Welke sleeve is de beste ? Cases en Modding 11
Katsie beste ram keuze? Hardware & Software 11
E Waar kun je het beste fijn schuurpapier kopen Cases en Modding 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan