+ Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 86 van de 86

Onderwerp: HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    De bouwers hebben het geprobeerd het probleem na te bootsen, maar het hebben het nog niet voor elkaar gekregen, er wordt daarom nog verder gezocht naar de oorzaak.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sw333t Bekijk Berichten
    Ik krijg nog steeds die bonnen in mijn winkelwagen. Ook wanneer ik de cookies verwijder of een andere browser gebruik (ool geprobeerd met Microsoft Edge, die ik nog nooit gebruikt heb voor HF) komen die waardebonnen terug.
    Kan je het nu even checken? Het zou opgelost moeten zijn.

Member djangel is on a distinguished road djangel's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 13-Jan-11
    Credits
    131
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    ik heb nog niet mijn waardepunten die ik all had bespaart die komen er toch nog wel bij hoop ik

mvg michael

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dit moet al geupdate zijn, mail even naar sales@highflow dan fixen we het.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Kan je het nu even checken? Het zou opgelost moeten zijn.
    Krijg ze nu niet meer te zien.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Member djangel is on a distinguished road djangel's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 13-Jan-11
    Credits
    131
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged